ابزار تازه برای دریافت اطلاعات آماری از پست الکترونیکی شخصی

گرد آوری توسط گروه فن آوری اطلاعات پایگاه اینترنتی خبری ممتاز نیوز

برای آن دسته از کاربرانی که قصد دارند بفهمند در طول یک سال چه تعداد پست الکترونیکی ارسال و دریافت کرده‌اند، ابزار تازهی ارایه شده است که به راحتی این نیاز را پاسخ می‌گوید.
 
 
به گزارش گروه خبرها خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این ابزار تازه ToutApp و در آن بخشی با نام "بررسی یکساله" وجود دارد که به شما امکان می‌دهد در پست الکترونیکی خود مبتنی بر سرویس Gmail یک بررسی اجمالی داشته باشید و اطلاعات آماری مربوط به آن را در اختیار بگیرید.
 
برای این ابزار همچنین امکان سازگاری با ابزارهای سازمانی Salesforce نیز فراهم شده است تا میزان قابلیت‌های اجرایی آن در یک سال قبل مشخص شود.
 
لازم به ذکر است که دریافت یک گزارش جامع توسط این ابزار تنها چند دقیقه به طول می‌انجامد، اما زمانی که گزارش نهایی آماده می‌شود ابزارهایی در اختیار شما قرار می‌گیرد که به کمک آن می‌توانید گزارش نهایی را ارسال یا دریافت کنید، آمار ماهانه بگیرید یا در مورد هر بخش اطلاعات مجزا دریافت کنید.
 
این ابزار به گونه ای طراحی شده است که به صورت مجزا نشان می‌دهد در مجموع چند پست الکترونیکی طی یک سال قبل ارسال کرده‌اید، چه تعداد از آن‌ها را به صورت واحد ارسال کرده‌اید، چه تعداد از این ایمیل‌ها پاسخ به یک ایمیل دریافتی بوده است و چه تعداد از پست‌های الکترونیکی دریافت شده را پاسخ نداده‌اید.

ایستنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.