ارجمند: مطبوعات نباید به خاطر تیراژ بالا نگاه مغرضانه داشته باشند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از نگاه اهل هنر؛

مطبوعات به دلیل تاثیرگذاری بر روی تغییر مسیر حرکت هنرمند و همچنین بازخورد مردم با وی نباید به خاطر تیراژ بالا و جذب مخاطب به نگاه مغرضانه روی بیاورند.

امیریل ارجمند، خواننده‌ی پاپ و بازیگر سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه ی سینما باشگاه خبرنگاران؛ گفت: ارتباط میان هنرمندان و مطبوعات به دلیل مطرح تر شدن یک هنرمند به وسیله ی مطبوعات بسیار مهم است و داشتن نگاهی صادقانه و بی غرض از سوی مطبوعات به هنرمندان و عرصه های آنان این ارتباط را محکم تر می سازد.
وی افزود: مطبوعات در ایجاد تغییر مسیر حرکت هنرمند و همچنین بازخورد مردم با وی تاثیر بسزایی را دارد، حتی در فوتبال نیز مطبوعات با نوشته های خود ارنج یک تیم را متحول می سازند بنابراین مطبوعات نباید به خاطر تیراژ بالا یا جذب مخاطب به نگاه مغرضانه در این عرصه روی بیاورند.
ارجمند عنوان کرد: مطبوعات و رسانه ها باید با خبر رسانی مثبت در هنرمندان انگیزه و روحیه ایجاد کنند و در صورتی که عملکرد مطبوعات در عرصه ی سینما در سال گذشته باعث بهبود حال سینما نشد و علاوه بر به گردش در نیاوردن چرخ سینما در جاهایی نیز به طور اتفاقی هنرمندان را آزار داد.
 این خواننده ی پاپ کشور اظهار داشت: عملکرد مطبوعات در حوزه ی موسیقی به مراتب از سینما بهتر بود و یک نگاه جدی را به خصوص به موسیقی سنتی داشت.
وی تصریح کرد: نمایشگاه مطبوعات علاوه بر نزدیکتر ساختن مردم به این قشر مهمترین دستاوردش تعامل میان مطبوعاتی هاست که این تعامل در صورت مثبت واقع شدن سبب ارتقا کیفی این عرصه خواهد شد./ص


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.