در انتخابات به خواسته دشمن تن ندهیم/مردم را با خبرهایمان دلسرد نکنیم

۰۹اردیبهشت،

عضو هیئت نظارت بر مطبوعات کشور گفت: در پوشش خبری انتخابات آتی نباید به خواسته دشمن تن دهیم زیرا نباید مردم را با خبرهایمان دلسرد کنیم.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام “مرتضی آقاتهرانی” در همایش منادیان حماسه که امروز صبح در سالن همایش‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد با بیان این که استفاده از قلم و نوشتن آن در خبرها بسیار مهم است اظهار داشت: خداوند نیز در قرآن کریم با قسم خوردن به قلم اهمیت آن را این چنین عنوان کرده است.

وی افزود: کسانی که می‌خواهند در عرصه خبری فعالیت داشته و خبر بنویسند نباید به تحریف‌ها دست بزنند لذا اکنون مسیری که در حال طی کردن آن هستیم تا بِی‌نهایت ادامه خواهد داشت.

عضو هیئت نظارت بر مطبوعات کشور با اشاره به دین اسلام و قابلیت‌های آن تاکید کرد: باید در فعالیتهای خود در عرصه خبر به دستورالعمل‌های دینمان بیشتر توجه کنیم تا بیش از پیش از آن بهره‌مند شویم زیرا نباید دلمان برای گرایش‌های سکولاریسم لک بزند.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: ما باید اخلاق الهی و اسلامی را در کارهایمان لحاظ کرده و رعایت کنیم لذا کار ما روشن‌گری و بیداری اشخاص است.

حجت‌الاسلام آقاتهرانی در خصوص فعالیت خبرنگاران گفت: خبرنگاران اسلامی و ایرانی ما می‌توانند الگوی بسیار مناسبی برای دیگر خبرنگاران رسانه‌های جهان باشند.

وی با اشاره به فعالیت خبرنگاران در انتخابات آتی ریاست جمهوری گفت: در پوشش خبری انتخابات آتی نباید به خواسته دشمن تن دهیم زیرا نباید مردم را با خبرهایمان دلسرد کنیم.

وی خاطر نشان کرد: کشور ما نیازمند فرد اصلح است لذا مردم همواره این فرد را برای دستیابی به قله‌های پیشرفت حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.