ای کاش خبرنگار بودم/حضور در تئاتر را بعد از پنج سال تجربه نمودم

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ ۵شنبه ۱۱م آبان ۹۱،

امیر یل ارجمند در غرفه سینما پرس:

سینما پرس ـ گروه هفت هنر/ امیر یل ارجمند با بازدید از نمایشگاه بین المللی مطبوعات برگزاری این نمایشگاه را سبب همدلی و اتحاد دانست.

امیر یل ارجمند بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت و گو با خبرنگار سینما پرس در مورد نمایشگاه مطبوعات اظهار داشت: نمایشگاه مطبوعات فرصتی برای تجربه با هم بودن است، تعاملی که در نهایت این همراهی است دوستی ها و اتحاد رامیان اهالی رسانه با قشرهای دیگر بیشتر می نماید که سبب رقم خوردن اتفاقات iبهتری در عرصه مطبوعات می گردد.

وی خبرنگاری را شغلی جذاب خواند و در این رابطه ادامه داد: یک جایی برای خبرنگاران دلم می سوزد و جایی دیگر نیز iبه آنها غبطه می خورم و می گویم ای کاش خبرنگار بودم زیرا خبرنگاری شغلی جذاب و پر هیجان است.

ارجمند تصریح نمود: فشاری که برروی خبرنگاران است را هیچ کس نمی تواند درک کند، خبرنگاران باید با همه شرایط سخت کنار آمده و برای تهیه خبر iبه دل خطرات راه یابند از همین رو من جایگاه خبرنگاران را بسیار والا می دانم.

وی در رابطه با حضور خود درعرصه تئاتر گفت: امسال بعد از پنج سال با نمایش «ساقی» در صحنه تئاتر حاضر شدم، iبه اعتقاد من تئاتر هنری است که بازیگران می توانند انرژی خود را در آن تخلیه نموده و تجربیات تازهی را کسب نمایند.

ارجمند در مورد دیگر فعالیت های هنری خود خاطر نشان نمود: دردو فیلم«غریبه» و«عشق پدرم» برای جشنواره فیلم فجر بازی نموده ام همچنین در حال ساخت موسیقی فیلم« iبه نام فرشتگان قصاب» با فرزاد آذر هستم.

انتهای پیام/ش.ع/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۲۰۰


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.