استاد شاه میوه در برنامه شکوه تلاوت از خاطرات قرآنی خود می گوید

چهارشنبه ۲۱ تیر – ۰۴:۴۴:۰۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

گفتگوی تلفنی برنامه شکوه تلاوت پنجشنبه ۲۲ تیر ماه به بیان خاطرات قرآنی استاد غلامرضا شاه میوه از محافل قرآنی اساتید بزرگ مصری در شهر اصفهان اختصاص دارد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز،  برنامه “شکوه تلاوت” این هفته، پنجشنبه ۲۲ تیر ماه به بیان خاطرات قرآنی استاد غلامرضا شاه میوه از برگزاری محافل قرآنی اساتید وقراء مصری در شهر اصفهان اختصاص یافته است.
حضور قراء به نام مصری در کشورمان همیشه با استقبال گسترده قرآن دوستان مواجه می شود، به همین بهانه در برنامه “شکوه تلاوت” این هفته استاد شاه میوه به بیان خاطرات قرآنی خود ازمحافل قرآنی این اساتید و استقبال گرم مردمی سخن می گویند.
همچنین معرفی دو کتاب ارزشمند” پژوهشی در جلوه های موسیقایی هنر تلاوت” و “معماری تلاوت” اثر استاد غلامرضا شاه میوه در حوزه قرائت قرآن کریم  از دیگر بخش های این برنامه است.
معرفی تلاوت های زیبای اساتید ایرانی و مصری و همینطور پخش تلاوت های کوتاه درخواستی هم از بخش های پر مخاطب برنامه شکوه تلاوت محسوب می شود.
لازم به ذکر است؛ برنامه “شکوه تلاوت” که کاریست از گروه تلاوت ردیو قرآن هر پنجشنبه  به سردبیری امیرعشقی، تهیه کنندگی فاطمه دشتی و گویندگی آدینه الهیاری از ساعت ۷:۰۵ به مدت ۵۵ دقیقه با بخش های متنوع از شبکه رادیویی قرآن پخش می شود  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۱۱۱۶۴۴۰۵۵۸۲


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.