استقبال پر‌شور از انتخابات در روستاهای استان تهران

۲۴خردادماه،

مسئول کمیته روستایی ستاد انتخابات استان تهران گفت: استان تهران اولین استانی است که اقدام به ایجاد کمیته‌های شهری و روستایی در انتخابات و دهیار‌ها را هماهنگ کرده و تاکنون نیز استقبال پر‌شوری از انتخابات در روستاهای این استان شده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، “حمید اردو‌خانی” مسئول کمیته روستایی ستاد انتخابات استان تهران با حضور در استانداری تهران اظهار داشت: حماسه سیاسی با حضور در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا رقم خواهد خورد.

وی ادامه داد: استان تهران دارای ۸۱۷ روستا است و ما هر روستای بالای ۲۰ خانوار را واجد شرایط اعلام خواهیم کرد.

اردو‌خانی ادامه داد: ۴۶۵ روستای بالای ۲۰ خانوار داریم که ساکنانن آن‌ها در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا حضور دارند. تعداد اشخاصی که در این روستاها انتخاب می‌شوند ۱۶۰۵ نفر می باشند که از بین اینها ۳۶۲ روستا دارای شورای سه نفره، و ۱۰۵ روستا دارای شورای ۵ نفره خواهند بود.

اردو‌خانی اظهار داشت: استان تهران اولین استانی است که اقدام به ایجاد کمیته‌های شهری و روستایی در انتخابات و دهیار‌ها را هماهنگ کرده تا کارهای پشتیبانی در روستاها را بر عهده بگیرند.

مسئول کمیته روستایی ستاد انتخابات استان تهران افزود: طبق قانون، دهیار‌ها در روستاها مانند شهردار‌ها در شهرها عمل می‌کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهاجرت منفی روستاهای استان تهران دارای ضریب مثبتی است و تاکنون نیز استقبال پر‌شوری از انتخابات در روستاهای این استان به عمل آمده است.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.