افزایش ۷۰۰ هکتاری فضای سبز تهران با تدقیق طرح تفصیلی در سال اول اجرا / دسترسی شهروندان به اطلاعات تدقیق شده طرح تفصیلی از طریق پایگاه اینترنتی شهرداری

اردیبهشت ۱۴۰۳

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران از افزایش فضای سبز شهر تهران طی فرایند تدقیق طرح تفصیلی خبر داد و گفت: در این فرآیند ۷۰۰ هکتار به پهنه G و یا همان فضای سبز شهر تهران افزوده شد که این از مزایای تدقیق طرح تفصیلی در سال اول اجراست.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس علیرضا جاوید با اشاره به این که طرح تفصیلی تهران از ابتدای سال ۹۱ اجرا شد و توانست پاسخ خوبی به نیازهای شهروندان دهد ، گفت : بعد از این مرحله شناسایی بازخوردها و نقاط ضعف و قوت این طرح شناسایی و به این ترتیب تدقیق در ایان سال اول اجرا انجام شد.
 
وی افزود : نتایج این تدقیق بر روی نقشه های طرح تفصیلی منعکس شد و با تصویب آن توسط اعضای کمیسیون ماده ۵ بر روی سامانه اطلاع رسانی شهرداری قرار گرفت.
 
جاوید تصریح کرد :  شهروندان هم اکنون به اطلاعات تدقیق شده طرح تفصیلی از طریق پایگاه اینترنتی  شهرداری تهران دسترسی دارند.
 
معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران در ادامه با اشاره به وضعیت تدقیق طرح تفصیلی گفت : د ربرخی نقاط جنوب تهران ، پهنه های کار و فعالیت و مختلط بر روی کوچه هایی لحاظ شده بود که بیشتر بافت آن مسکونی بود که در فرآیند تدقیق این اصلاح صورت گرفت و همچنین د رنقاطی از تهران که نفوذ کار و فعالیت در بافت مسکونی صورت گرفته بود و مستعد پهنه کار و فعالیت بود و به عنوان پهنه مسکونی در طرح پیش بینی شده بود این نقاط نیز اصلاح شدند و به پهنه های مختلط و یا کار و فعالیت تغییر کردند .
 
جاوید از افزایش فضای سبز شهر تهران طی فرایند تدقیق طرح تفصیلی خبر داد و گفت : در ان فرآیند ۷۰۰ هکتار به پهنه G و یا همان فضای سبز شهر تهران افزوده شد که این از مزایای تدقیق طرح تفصیلی در سال اول اجراست.
 
به گفته معاون شهردار تهران ، درسال اول اجرا  اهداف تعریف شده این طرح که منجر به کارامدی بیشتر این طرح شود تا حدود بسیاری محقق شد و امیدواریم این روند در ادامه نیز با موفقیت پیش رود . /ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.