افکار اشتباه شاگردانم بازی را طولانی کرد/تبریزی ها امسال با سال ۹۰ قابل مقایسه نیستند

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

پیمان اکبری، سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: ما می توانستیم بازی را بانتیجه سه بر صفر مقابل شهرداری تبریز ببریم اما متاسفانه بنا به دلایلی نتیجه نهایی این دیدار پنجم مشخص شد.

 پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال پیکان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران   اظهار داشت: در ست اول این دیدار ما توانستیم به خوبی نتیجه را به نفع خود خاتمه دهیم،  اما طبق معمول به خاطر افکار اشتباه شاگردانم  که بر این باوربودند چون ست اول را به راحتی بردند می توانند بدون مشکل حریف را مغلوب کنند نتیجه ست دوم را واگذار کردیم در ست سوم پوئن دو بر یک  آرش کشاورزی دریافت کننده قدرتی تیم از ناحیه پا دچار مصدومیت شدید شد و مجبور به انتقال وی ازسالن به بیمارستان شدیم این موضوع سیستم کارمان را درجریان بازی دچار مشکل کرد.
 وی تصریح کرد:  در ست سوم با تعویض های مختلف کنترل بازی را در دست گرفته به طوری که وقتی ۲۱ بر۱۲ از حریف عقب افتاده بودیم ۲۵ بر۲۳ نتیجه را واگذار کردیم ادامه  این روندمنجر به  بردمان در ست پنجم شد و به نتیجه دلخواه خود رسیدیم.
 وی در خصوص داوری بازی اظهار داشت:  خوشبختانه مشکل خاصی درا ین دیدار از سوی داور بازی شاهد نبودیم البته چون دیدار خیلی حساس وسنگین شد استرس میان بازیکنان همه بالا رفت این موضوع تا حدودی روی کار داور بازیکنان و کادر تاثیر بود.
 اکبر ی در مورد  وضعیت تیم شهرداری تبریزیاد‌آور شد:  به هیچ عنوان نمی توان این تیم را با سال گذشته از نظر  نیرو مقایسه کرد کادر فنی آنها دردو الی سه پست اقدام به تقویت کرده اند جذب پرویز پزشکی  به عنوان پاسور، حامد رضایی دفاع وسط،  مهدی کریمی ،‌داور مقابل و علی سجادی حاکی ازآن است که تبریزی ها برای رفتن  بر روی سکو امسال تیم بسته اند و یکی از حریفان قدرتمند محسوب می شوند./با


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.