اقتدار امروز پلیس درکنار مردم بودن است

به گزارش ایرنا، سرهنگ ستاد ˈحسین دهکیˈ پس از خطبه های نماز جمعه این هفته کیش از همکاری و تعامل خوب مردم ومسئولان این جزیره زیبا در ˈایجاد احساس امنیتˈ تقدیر کرد و گفت: یکی از موفقیت‌های پلیس ما همین مردمی بودن آن با مردم است.

وی با اشاره به شعار امسال هفته نیروی انتظامی ˈسرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماˈاست، سرمایه اجتماعی پلیس را مهم ارزیابی کرد و افزود: اعتماد متقابل و ارتباط مناسب مردم با پلیس موجب موفقیت ناجا و افزایش احساس امنیت در جامعه می شود.

دهکی با یادآوری این مطلب که ˈخدمت بی منتˈ آرزوی همه ما بوده و هست، خاطرنشان ساخت: ایجاد ˈامنیتˈ و ˈاحساس امنیتˈ در جامعه هدف ما می باشد.

به گفته این فرمانده پلیس، بیش از ۲۸۰ ماموریت خدمت برای پلیس تعریف شده است که همکارانم در سراسر کشور به صورت شبانه روزی و با تلاشی وصف ناپذیر مامور به اجرای وظایف محول شده می باشند.

وی تصریح کرد: هفته ناجا که در آخرین روز آن هستیم فرصت بسیار مناسبی بود تا با تقویت رویکرد جامعه محوری و نمایش پلیس دانش بنیان و فناورانه و مقتدر، گونه هایی ازتوانمندی، کارآمدی، هوشمندی و ذکاوت کارکنان را به منظور افزایش سطح احساس امنیت، جلب مشارکت مردمی و ارتقاء انضباط اجتماعی و اخلاقی به تصویر کشیده و به مردم معرفی کنیم.

دهکی به نقش مهم پلیس در دفع تهاجم فرهنگی دشمن نیزاشاره کرد و گفت: ناجا با بسیج تمامی امکانات و استعدادهای سازمانی و همچنین تعامل و همکاری با دیگر سازمانهای فرهنگی، اقشار اجتماعی، مراکز علمی و دانشگاهی و سرمایه های اجتماعی برای تقویت و توسعه فعالیتهای فرهنگی، توان خود را در مقابله با توطئه و اهداف شوم دشمن بکار گرفته است.

فرمانده دریابانی کیش افزود: در این ارتباط برنامه های مختلف فرهنگی، مشارکتی و آموزش در محلات، مساجد و مدارس در دستورکار ناجا قرار دارد.

وی در پایان از تعامل رسانه ها با پلیس نیز قدردانی کرد و اظهار داشت: رسانه ها همیشه یار پلیس و نماینده به حق مردم در جامعه می باشند.ک/۳

۱۲۳۴/۶۶۸

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.