تاکید پلیس بر رعایت مقررات شرعی و قانونی در تفرجگاه های عمومی

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر لزوم رعایت مقررات شرعی و قانونی در تفرجگاه های عمومی خاطر نشان کرد: پلیس برخورد با هر نوع ناهنجاری اجتماعی را در دستورکار دارد و مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.

تاکید پلیس بر رعایت مقررات شرعی و قانونی در تفرجگاه های عمومی

به گزارش ممتاز نیوز، سردار قاسم رضایی در پایان سفر خود به  استان لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بحمدالله در سال ۱۴۰۰ مجموعه انتظامی کل کشور در  ماموریت های ابلاغی سربلند بوده و توفیقات حاصل شده  از نتایج همکاری مردم با پلیس است.

این مقام انتظامی با اشاره به آغاز تعطیلات و افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی، افزود: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و حرکت با سرعت مجاز از عوامل اصلی کاهش تصادفات جاده ای می باشد.

سردار رضایی در قرارگاه نوروزی لرستان در خرم آباد نیز با اشاره به این که انضباط، قاطعیت، مهربانی و اقتدار از مهمترین ویژگی های رفتاری پلیس جامعه اسلامی است، خاطرنشان کرد: در جمهوری اسلامی ایران، نیروهای مسلح، عظمت خود را تنها با قدرت سلاح نشان نمی دهند و در کنار اقتدار نظامی، این اقتدار معنوی و بصیرت وابسته به نیروی محوری ایمان است که در اخلاق و رفتار آنان در انجام مأموریت های مختلف جلوه گری می کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، گفت: امنیت و آرامش شهروندان مهمترین هدف طرح های نوروزی پلیس است و در ایام نوروز اگر در مسیر خدمتگزاری به شهروندان گام برداریم، باید روحیه ایثارگری و جهادی داشته باشیم تا بتوان با این روحیه خدمت رسانی را دو چندان کنیم.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه الهی بوده و بر همگان واجب است، گفت: احیاء فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر زمینه سلامت اجتماعی است و وجود این دو فریضه الهی نقشی اساسی در بر قراری نظم و امنیت اجتماعی دارد .

جانشین فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه با بیان این که هنجارشکنان باید با دیدن پلیس، لرزه به اندامشان بیفتد و احساس ناامنی کنند و مردم با دیدن پلیس به آرامش برسند، گفت: برخورد با اراذل و اوباش خط قرمز پلیس است و در این زمینه  با هیچ کس تعارف ندارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.