اقتصاد ایران پویا، کارآمد و با ریشه است/ صهیونیست‌ها به فکر ساماندهی مسائل داخلی خود باشند

اردیبهشت ۱۴۰۳

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی از روی استیصال و درماندگی است، گفت: اقتصاد ایران پویا، کارآمد و با ریشه است و جمهوری اسلامی ایران از این نظر مشکلی ندارد.

“محمد‌حسن آصفری” در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران در مورد اظهارات وزیر راهبردی رژیم اشغالگر قدس مبنی بر تعطیل شدن اقتصاد ایران طی ۱۸ ماه آینده گفت: اینگونه اظهارات از سوی سران رژیم صهیونیستی نخ‌نما شده است، به این دلیل که این رژیم در حال حاضر در انزوا قرار گرفته و تمام کشورهای دنیا از رفتارهای این رژیم متوجه شده‌اند که جنگ‌طلب است.   
 
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی برای اینکه بتواند خود را در دنیا مطرح کند حرف‌هایی را به زبان می‌آورد که از لحاظ ارزشی هیچ جایگاه و پایه و بنیانی ندارد.
 
آصفری در ادامه تصریح کرد: اقتصاد ایران رو به رشد است و مطمئنا با تدابیری که در حوزه اقتصاد مقاومتی اندیشیده شده هیچ مشکلی از نظر اقتصادی در کشور نخواهیم داشت.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این مطلب که اظهارات مقامات رژیم صهیونیستی از روی استیصال و درماندگی است، اظهار داشت: بهتر است رژیم صهیونیستی به جای مطرح کردن این مسائل بی‌ارزش به فکر ساماندهی مسائل داخلی خود باشد.
 
آصفری تاکید کرد: اقتصاد ایران پویا، کارآمد و با ریشه است و جمهوری اسلامی ایران از این نظر مشکلی ندارد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: به نظر من سخنرانی رئیس‌جمهور ایران در مجمع عمومی سازمان ملل و حمایت قاطع کشورها از مواضع ایران برای صهیونیست‌ها خوشایند نبوده و به هر دری می‌زنند تا بتوانند آتش خود را خاموش کنند.

گفتنی است وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی مدعی سقوط اقتصاد ایران طی ۱۸ ‌ماه آینده شده است.

یووال استینیتز، وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی اظهار داشته است: در یک سال و نیم تا دو سال اخیر، تحریم‌های بین‌المللی سبب زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری ایران شده است؛

بر همین اساس، وزیر امور راهبردی رژیم صهیونیستی مدعی شده که فشار‌ها کارآمد‌ است و اگر به این فشار‌ها یک تهدید نظامی معتبر نیز بیافزاییم، بخت موفقیت به شدت افزایش می‌یابد.

یووال استینیتز گفته‌‌ بود: همان‌گونه که ترکیبی از تحریم‌ها و تهدید نظامی سبب شد سوریه با خلع سلاح شیمیایی خود موافقت کند، همین امر در مورد برنامه هسته‌ای ایران نیز مصداق خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.