امروز دنیای سلطه، قدرت و توانایی ایران اسلامی را باور کرده است

۲۳م آذر ،

رییس بسیج اساتید استان کرمانشاه، گفت: به دنیا فهمانده‌ایم که ایران در بعد نظامی چه قدرت بازدارنده‌ای دارد و به چه پیشرفت‌هایی رسیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه کرمانشاه، نشست اعضای بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه درسالن جلسات حوزه ریاست این دانشگاه برگزار شد.

بر پایه این گزارش سرهنگ جهانبخشی، رئیس بسیج اساتید استان کرمانشاه در این نشست که با محوریت موضوع «تحول هندسه قدرت جهانی در جهت عملی کردن منویات مقام عظمی ولایت» برگزار شده بود، طی سخنانی گفت: در بحث توازن قوا در منطقه، امروز جمهوری اسلامی صاحب کفه سنگین ترازو است و امروز ما به دنیا فهمانده‌ایم که ایران در بعد نظامی چه قدرت بازدارنده‌ای دارد و به چه پیشرفت‌هایی رسیده است.

وی در ادامه افزود: باتوجه به پیشرفت‌های شگفت و موثری که نظام جمهوری اسلامی در عرصه فناوری و علوم تازه بدست آورده است، دنیای سلطه، قدرت و توانایی ایران اسلامی را باور کرده است.

در ادامه نیز دکتر سعید جلالی هنرمند، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه رازی کرمانشاه در زمینه تحول هندسه قدرت جهانی از منظر تحقیق و پژوهش، دکتر سهیلی عضو هیأت علمی دانشکده علوم اجتماعی در زمینه تحول هندسه قدرت جهانی از منظر قدرت اقتصادی و دکتر دانش نیا در زمینه تحول در هندسه قدرت جهانی از منظر سیاسی، به ایراد سخنانی پرداختند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.