اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در ارتفاعات شهر تهران

خبرگزاری آریا-با هدف ارتقاء فرهنگ عمومی، تقویت هویت و وحدت ملی ،  پرچم جمهوری اسلامی ایران در ۱۱ نقطه از ارتفاعات شمال تهران افراشته می شود.
به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس مجید نوربخش معاون امور شهری وفضای سبز شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: تا کنون بیش از ۹ پرچم با استحکام مناسب و قابل رویت از نقاط مختلف منطقه به اهتزاز در آمده است و بقیه نیز تا پایان شهریور برافراشته می شود.
وی گفت: شمال تهران در دامنه جنوبی البرز از مرتفع ترین نقاط شهر تهران محسوب می شود و نصب میله پرچم به ارتفاع ۴۵ تا ۶۵ متر طول در این نقاط، پرچم جمهوری اسلامی را در بلندترین نقاط شهر تهران به اهتزار در خواهد آورد.
نوربخش با بیان اینکه المان های شهری باید نمایش ملیت و هویت ساکنانش باشد، افزود: پایداری و بقای یک ملت به ارزشها، اعتقادات و نمادهای آن بستگی دارد و پرچم هر کشور نیز یکی از این نماد هاست.
وی نقاط انتخاب شده را بر اساس بررسی های کارشناسی ، توجه به زاویه بالای دید ،جهت وزش باد برای اهتزار کامل پرچم و… عنوان کرد.
 نوربخش تصریح کرد: موزه طبیعت و حیات وحش ایران- دارآباد ، بوستان های هشترودی و گلابدره، میدان یاسمن، بلوار دانشجو، کهف الشهدا، بزرگراه شهید بابایی – هنگام، شهروند فرمانیه، بزرگراه ارتش – امام علی (ع)، ارتفاعات شهرک شهید محلاتی، میدان نیایش- شهرک قائم و گردنه قوچک را نقاط اهتزاز پرچم عنوان کرد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.