اکسپوی صنایع دستی در انتظار مجلس و شهرداری!

شبکه ایران:  مصطفی خوش آبی، مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور در گفتگو با شبکه ایران درباره آخرین آمار خریداری صنایع دستی در نخستین اکسپو صنایع دستی گفت:تا امروز عصر یک میلیارد و ۱۵۰  میلیون ریال از نمایشگاه صنایع دستی خریداری شده است.

وی افزود: گران‌ترین این محصولات، مبلمان معرق منبت به ارزش ۵۵۰ میلیون تومان و همچنین سنگ‌آب قلم‌زنی شده به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان و همچنین یک تابلوی ملیله کاری نقره به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان می باشد.

خوش آبی اضهار داشت: تا به این ساعت دستگاه هایی که حمایت خود را اعلام کرده اند سازمان نظارت و برنامه ریزی،یکی از شرکت های زیر مجموعه صنایع و معادن، شرکت حمل و نقل جاده ای و نهاد ریاست جمهوری می باشد.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل اتحادیه سراسری صنایع دستی کشور  از شهرداری و مجلس انتقاد کرد و گفت: با توجه به اینکه بیش از یکماه است که به تمامی دستگا های دولتی ،مجلس و شهرداری اطلاع رسانی شده است اما تا به این ساعت شهرداری و مجلس شورای اسلامی حمایت خود را جهت حضور در اکسپوی صنایع دستی  اعلام نکرده اند. در صورتی که این نمایشگاه در برج میلاد تهران برگزار شده  و شهرداری این امکان برگزاری را در اختیار ما قرار داده است.
 

وی تصریح کرد: همچنین انتظار داریم مجلس به عنوان خانه ملت در این نمایشگاه حضور پیدا کند.

پایان مطلب/


شبکه ایران

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. gazal:

    انتظار داریم مجلس به عنوان خانه ملت در این نمایشگاه حضور پیدا کند

  2. SAMA:

    درجایی که قانون گذار زیر حرفش میزند وان قانون برروی کاغذ میماند قانون برای من وشما چه معنی پیدا میکند

  3. شمس:

    مجلس قانون گذار روقانونت پانذار
    بودجه صنایعدستی عهدی بوده که بستی
    بااجرای این قانون هنرمندمیخوره نون
    فردا برین ارت اکسپو هنرخریدازاکسپو

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.