برگزاری دوره آموزشی اظهار از راه دور را برای مراجعین و کارکنان در “گمرک تهران”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

جهت کاهش مشکلات در اجرای سامانه جامع امور گمرکی دوره توجیهی و آموزشی با همکاری دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران برای حق العملکاران، تجار و بازرگانان و کارکنان در گمرک تهران برگزارشد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل ازگمرک تهران، در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع در جهت تسریع در امر ترخیص کالا وکاهش مشکلات در اجرای سامانه جامع امور گمرکی دوره توجیهی و آموزشی با همکاری دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران برای حق العملکاران، تجار و بازرگانان در گمرک تهران برگزارشد.

 احمد کارگری مدیر کل گمرک تهران در جمع حق العملکاران ،تجار وبازرگانان حاضر در دوره آموزشی گفت: اجرای سامانه جامع امور گمرکی موثردرجهت رفع مشکلات وموجب تسریع در روند ترخیص کالا از گمرکات می باشد.

همچنین بعیدی مفردنیا مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران در این دوره آموزشی گفت: اظهار از راه دور سبب کاهش زمان انجام تشریفات ترخیص می شود وعمده ترین مزیت استفاده از این سامانه لینک بودن به سامانه ثبت سفارش و همچنین پرداخت حقوق وعوارض به صورت الکترونیکی و بارگزاری اسکن کلیه اسناد ومدارک ضمیمه اظهارنامه و همچنین لینک بودن این سامانه با کلیه سازمانهای همجوار است که با راه اندازی این سامانه جهت اخذ مدارک ترخیص نیاز به حضور در گمرک نمی باشد.

وی ادامه داد :همچنین امکان انجام مراحل اظهار از راه دور برای مراجعین از هرمکانی و تنها با دسترسی به اینترنت فراهم شده است.

وی گفت: ارسال پیامک  جهت اطلاع از روند کار در هر مرحله به مراجعه کننده از قابلیت های این سامانه است.

همچنین در راستای توانمندسازی و بهبود مستمر ودر جهت ارتقاء سطح دانش تخصصی و عمومی کارکنان دوره توجیهی وآموزشی اظهار از راه دور برای کارکنان وکارشناسان درگمرک تهران با همکاری دفتر فن آوری اطلاعات و ارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران برگزارشد.

شایان ذکر است در این دوره بعیدی مفرد نیا مدیر کل دفتر فن آوری واطلاعات وارتباطات گمرک جمهوری اسلامی ایران وکارگری مدیر کل گمرک تهران نیز حضور داشتند .

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.