شورای “اصناف” دوره‌های آموزشی برگزار می‌کند

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

رئیس شورای اصناف کشور خبر از برگزاری دروه‌های آموزشی برای راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی در صنوف مختلف کشور خبر داد.

قاسم نوده‌فراهانی رئیس شورای اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی ممتاز نیوز، گفت: به خاطر استقبال خوب و رو به رشد مردم از فروشگاههای مجازی اینترنتی شورای اصناف کشور تمامی اتحادیه‌های تحت مجموعه این شورا را موظف به برگزاری دوره‌های آموزشی برای علاقه‌مندان راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی کرده است.

وی افزود: براساس این الزام کلیه اتحادیه‌های صنوف مختلف کشور موظف به برپایی دوره‌های آموزشی و نیز اعطای مجوز برای راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی می باشند.

فراهانی با تاکید بر فرهنگسازی و جلب اعتماد مردم برای گسترش خریدهای اینترنتی اظهار داشت: یکی از مهمترین مزیتهای تغییر الگوی خرید مردم از شکل سنتی به شکل غیرحضوری و مجازی این است که در هزینه، وقت و ترددهای داخل شهری صرفه‌جویی خواهد شد.

وی ادامه داد: شورای اصناف کشور همگام با نیازهای به روز مردم در تهیه کالا و خدمات، اقدام به برپایی دوره‌های آموزشی فراگیر برای راه‌اندازی کسب و کارهای اینترنتی کرده است و درصدد است تا با به حد نصاب رسیدن تعداد فروشگاههای مجازی، هرچه سریعتر اتحادیه فروشگاهها و سایتهای مجازی ارائه کالا و خدمات در کشور را راه‌اندازی کند.
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.