رئیس شورای اصناف در گفتگو با آریا خبر داد: محل عرضه مرغ ۴۷۰۰ تومانی

خبرگزاری آریا- فراهانی از عرضه روزانه هزار تن مرغ به قیمت ۴۷۰۰ تومان در نمایشگاه های طرح ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد.
،قاسم نوده فراهانی رئیس شورای اصناف کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی آریا با اعلام خبر فوق ، اظهار داشت:   ۳۰۰نمایشگاه‌طرح ضیافت ازامروز( ۲۶ تیر ماه ) افتتاح می شود و تا ۱۲ روز ادامه خواهد داشت
 به گفته وی ساعت کار این نمایشگاه‌ها در تهران از ۱۱ صبح تا ۱۰ شب و در استان‌ها با توجه به شرایط اقلیمی تعیین می‌شود.
رئیس شورای اصناف بابیان اینکه در تهران این طرح در سه نقطه  مصلی تهران، فرهنگسرای خاوران و حکیمیه تهرانپارس برگزار می شود، ادامه داد:کالاهای مورد نیاز مردم بین  ۵ تا ۱۵ درصد تخفیف عرضه می‌شود.
فراهانی قیمت عرضه مرغ در سطح شهر تهران را هر کیلوگرم ۵ هزار و ۲۰۰ تومان ، قیمت لاشه گوسفند ۱۷ هزار و۵۰۰ تومان و قیمت گوشت مخلوط گوساله ۱۸ هزار و۵۰۰ تومان اعلام کرد.و ادامه داد:  شرکت امور پشتیبانی دام به ازای دریافت هر کیلو مرغ با قیمت ۴ هزار و ۷۰۰ تومان به تولیدکنندگان ۲٫۵ کیلو سویای ارزان بدهد.
رئیس شورای اصناف عرضه روغن در نمایشگاه های طرح ضیافت را قطعی دانست اما اعلام کرد که قیمت روغن به دلیل گران شدن جهانی آن فعلامعلوم نیست و باید دید که دولت با چه قیمتی این محصول را عرضه خواهد کرد.
 فراهانی همچنین از واردات۲۰ هزار  تن مرغ منجمد از برزیل خبر داد..
 این مقام صنفی همچنین با بیان اینکه برنج نیزدر این مراکز عرضه می شود، تاکید کرد: برنج تایلندی با نرخ ۷۱۰ تومان، برنج هندی کیلویی ۱۹۰۰ تومان، برنج اروگوئه کیلویی ۱۷۰۰ تومان و برنج ایرانی کیلویی ۱۹۰۰ تومان عرضه می شود.
رئیس شورای اصناف به عرضه خرما در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: خرما با سه قیمت سه هزار و۷۰۰ تومان و چهار هزار و ۲۰۰ تومان و چهار هزار و ۷۰۰ تومان عرضه می‌شود و خرمای تازه نیز از هفته آینده با قیمت دو هزار و ۷۰۰ تومان در بازار عرضه خواهد شد.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.