به روز رسانی اطلاعات مدیران موسسات قرآنی در دستور کار است

۲۴ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

رئیس اتحادیه موسسات قرآنی با بیان اینکه بودجه موسسات ناچیز است گفت:‌ iبه روز رسانی اطلاعات مدیران موسسات قرآنی در زمینه‌ها و موضوعات مختلف در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام و المسلمین کوششی در گفتگو با خبرنگاراجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:‌ کارگاه‌های آموزشی با موضوعات مختلف و در زمینه‌های اجرایی، مدیریتی و فضای سایبری برای مدیران موسسات قرآنی در جهتی بروز رسانی اطلاعات آنها در طول سال در دستور کار است.
وی ادامه داد: مجوزهای موسسات قرآنی ۵ ساله صادر می‌شود و این مجوزها براساس شاخص‌های تعیین شده برای موسسات صادر می‌شود و مدیران موظفند براساس ضوابط و آیین نامه‌های اعلام شده رفتار کنند.
حجت الاسلام کوششی خاطر نشان کرد: اگر موسسه‌ای نتوانست شرایط پیش بینی شده را رعایت کند بایستی با عنوان خانه قرآن iبه فعالیت خود ادامه دهد.
رئیس اتحادیه موسسات قرآنی اظهار داشت: مهلت ثبت نام در اولین نمایشگاه دستاوردهای موسسات قرآنی پایان آبان ماه است و برنامه ریزی برای برپایی سایر نمایشگاه‌ها در آستانه فصل iبهار در دستور کار قرار می‌گیرد.
حجت الاسلام کوششی در پایان گفت:‌ بودجه قرآنی موسسات ناچیز است و این بودجه از طریق سازمان تبلیغات اسلامی و اختصاص درصدی از اعتبارات توافقنامه‌ها برای موسسات تامین می‌شود./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.