بیست و چهارمین جشنواره تئاتر لرستان با معرفی برترین ها به کار خود خاتمه داد

به گزارش خبرنگار ایرنا هیات داوران جشنواره شامل انوشیروان ارجمند ، مسعود رایگان و حجت سید علیخانی با بررسی آثار راه یافته به بخش مسابقه این جشنواره نمایش های احمق ها و باد شیشه را می لرزاند را برای شرکت در جشنواره منطقه ای انتخاب و معرفی کردند.

در بخش موسیقی نمایش تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به شهاب امرایی برای نمایش احمق ها از دورود داده شد.

در بخش چهره پردازی تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به هدیه جنت برای نمایش ˈنقل سرخˈ از بروجرد اهدا شد.

در بخش طراحی لباس و صحنه با تقدیر از طراحان لباس نمایش های ˈجایی دیگرˈ و ˈباد شیشه را می لرزاندˈ، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به فرید راد و فاطمه سرمدی برای نمایش احمق ها از دورود اهدا شد.

در بخش بازیگری زن جایزه سوم و لوح تقدیر به سحر مقصودی برای نمایش ˈداستان عامه پسندˈ از بروجرد، جایزه دوم و لوح تقدیر به روشنک خسروی برای نمایش ˈباد شیشه را می لرزاندˈ از خرم آباد و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول به فاطمه سرمدی برای نمایش احمق ها اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد جایزه سوم بازیگری به صورت مشترک به امیر دلفانی و رضا شاهکرمی برای نمایش باد شیشه را می لرزاند از خرم آباد اهدا شد.

جایزه دوم بازیگری مرد به صورت مشترک به اسماعیل عبدالوند برای نمایش احمق ها و پژمان شاهوردی برای نمایش نقل سرخ از بروجرد تقدیم گردید.

تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بازیگری اول مرد نیز به امیر ابراهیمی برای نمایش جایی دیگر از کوهدشت رسید.

در بخش کارگردانی جایزه سوم به امین ابراهیمی برای نمایش جایی دیگر از کوهدشت، جایزه دوم به امیر دلفانی برای نمایش ˈباد شیشه را می لرزاندˈ و تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه اول کارگردانی به شهاب امرایی برای نمایش احمق ها از دورود رسید.

در بخش متن نمایش یا نمایشنامه نیز با تقدیر از نمایش های احمق ها و جایی دیگر تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به مهدی کوشکی برای متن نمایش باد شیشه را می لرزاند رسید.

همچنین هیئت داوران دو نمایش احمق ها از شهاب امرایی و باد شیشه را می لرزاند از امیر دلفانی را برای شرکت در جشنواره منطقه ای انتخاب و معرفی کردند.

از تعداد ۴۹ اثر نمایشی ارسالی به دبیرخانه جشنواره بیست و چهارم تعداد ۲۴ اثر به مرحله بازخوانی راه یافته که از این تعداد نیز ۱۵ اثر راهی مرحله نهایی شدند.

در پایان ارزیابی آثار ارسالی به جشنواره ۸ اثر نمایشی به مرحله مسابقه راه یافت.

۶۴۸/

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.