تقویت آرمان‌های انقلاب همت عمومی می‌طلبد/حماسه سیاسی برکت انقلاب اسلامی بود

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

حجت‌الاسلام اکرمی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست‌جمهوری با بیان اینکه آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی که از سوی “مقام معظم رهبری” نیز مورد تاکید است بایستی ادامه پیدا کند، گفت: رسیدن به نقطه مطلوب همت عمومی لازم دارد تا با آگاهی و انسجام و کارآمدی دولتمردان آرمان‌های انقلاب را تقویت کرده و به کمال برسانیم.

“حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۳۵ سال گذشته اظهار داشت: هر سال که سالگرد انقلاب اسلامی و دهه فجر رخ می‌دهد شاهد دستاوردهایی نو و تداوم دستاوردهای گذشته در عمل هستیم.
 
وی با اشاره به حماسه سیاسی که شعار سال ۹۲  از سوی “مقام معظم رهبری”بود، ادامه داد: انتخابات ۷۳ درصدی ریاست جمهوری دستاوردی  ارزشمند بود که با سخنرانی رئیس‌جمهور در سازمان ملل، توافق نامه ژنو به عنوان حماسه سیاسی تکمیل شد، و می‌توان آن را به برکت انقلاب اسلامی دانست.
 
رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با اشاره به تغییر ادبیات دیپلماسی کشورها نسبت به ایران اضافه کرد: امروزه شاهد این هستیم که نگاه بین‌المللی و تبلیغات جهانی نسبت به کشورمان تغییر یافته و امروزه مراجعات دیپلماتیک گسترده‌ از سوی کشورها برای دیدار با مقامات کشورمان قابل توجه است. 
 
وی شروع حماسه اقتصادی در سال ۹۲ را دستاورد دیگری از انقلاب اسلامی عنوان کرد و بیان داشت: امروزه امید به کار و سرمایه گذاری هم‌چنین ثبات آن‌ها کاملا محسوس است، هر چند که ما در سال ۹۱ هر هفته شاهد تغییر در نرخ‌ها و تصمیم‌گیری‌ها بودیم اما امروز ثبات قیمت و کاهش آن نقطه آغاز حماسه اقتصادی است و بایستی تا کاهش بیکاری و تورم تداوم یابد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با بیان این که آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی که از سوی “مقام معظم رهبری” نیز مورد تاکید است بایستی ادامه پیدا کند، خاطر نشان کرد: رسیدن به نقطه مطلوب همت همه جانبه می‌طلبد که این مهم توسط یک فرد، یک نهاد برخواسته نیست بلکه همت عمومی لازم دارد تا با آگاهی و انسجام و کارآمدی دولتمردان آرمان‌های انقلاب را تقویت کرده و به کمال برسانیم.   
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.