جشنواره لس آنجلس با فیلم پدرو آلمودوار آغاز می‌شود

۲۱فروردین۱۳،

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «خیلی هیجان‌زده هستم!» (با عنوان دیگر «عشاق گذرا») فیلمی کمدی درمورد یک سانحه هوایی در مسیر مکزیکو سیتی و مسافران و خدمه یک هواپیماست که از داخلی‌ترین ترس‌های خود پرده برمی‌دارند.
 

پنه‌لوپه کروز (در پنجمین همکاری با آلمودوار)، آنتونیو باندراس (در هفتمین همکاری با آلمودوار)، خاویر کامارا، پپا چارو و لولا دوئناس از جمله بازیگران «خیلی هیجان‌زده هستم!» می باشند.
 

شرکت سونی پیکچرز کلسیکس این فیلم را ۲۸ ژوئن (۷ تیر) در آمریکای شمالی روانه سینماها می‌کند.
 

دیوید آنسن مدیر هنری جشنواره فیلم لس آنجلس گفت: «پدرو آلمودوار یک استعداد سینمایی است. چهار دهه است که او با فیلم‌های بامزه و خطرناک، دوست‌داشتنی و چالش‌برانگیز و ویرانگر و بسیار بدیع خود ما را شگفت‌زده می‌کند.»
 

نوزدهمین دوره جشنواره فیلم لس آنجلس ۱۳ تا ۲۳ ژوئن (۲۳ خرداد تا ۲ تیر) برگزار می‌شود.
 

آلمودوار سال ۲۰۰۳ برای فیلم «با او حرف بزن»‌ برنده اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی شد و برای همین فیلم نامزد اسکار بهترین کارگردان بود.

او سال ۱۹۹۹ برای «همه چیز دربارهٔ مادرم» جایزه بهترین کارگردان را از جشنواره فیلم کن دریافت کرد و سال ۲۰۰۶ برای «بازگشت» برنده جایزه بهترین فیلمنامه از این جشنواره شد. آلمودوار سال ۱۹۸۸ هم برای فیلم «زنان در آستانه فروپاشی عصبی» جایزه بهترین فیلمنامه را از جشنواره ونیز گرفت.

«مرا باز کن! مرا ببند!»، «گل راز من»، «آموزش بد» و «آغوش‌های گسسته» از دیگر فیلم‌های این فیلمساز ۶۳ ساله است که آخرین بار دو سال پیش فیلم «پوستی که در آن زندگی می‌کنم» با بازی باندراس را روی پرده داشت.
 

هالیوود ریپورتر / ۱۰ آوریل / ترجمه: علی افتخاری
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.