حاکمیت کرکره اصلاح‌طلبان را پایین کشیده است/ زمینه حضور در انتخابات فراهم نیست

محمدرضا تابش در گفتگو با خبرنگار پارلمانی مهر، درخصوص حضور اصلاح طلبان در انتخابات آتی ریاست جمهوری اظهارداشت: انتخابات عرصه تجلی و حضور مردم در صحنه است و مطبوعات و رسانه ها و گروههای سیاسی این فرصت را برای شرکت در انتخابات مغتنم می دانند.

وی ادامه داد: اما دورنمای خوبی نمی بینم و فکر نمی کنم زمینه برای شرکت احزاب اصلاح طلب درانتخابات فراهم باشد، زیرا انتخابات کمتر از یک سال دیگر برگزار می شود و احزاب باید تکلیفشان مشخص باشد و ببینند چه کارهایی باید انجام دهند وبرنامه ریزی کنند که چگونه در انتخابات پیش رو شرکت کنند.

نماینده اصلاح طلب مجلس خاطرنشان کرد: در زمان کنونی حاکمیت کرکره احزاب اصلاح طلب را پایین کشیده و بسیاری از افراد درحصر هستند و محدودیت هایی دارند. تشکل های مردمی هم فعال نیستند. حتی خانواده های وابستگان به جبهه اصلاحات یک سفر با امنیت خاطر نمی توانند بروند و گذرنامه شان توقیف می شود .

تابش گفت: محدودیت های زیادی اعمال شده که هنوز این محدودیت ها برداشته نشده است و با این وضعیت فکر نمی کنم زمینه برای حضور اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو فراهم باشد.

وی درخصوص تشکیل حزب جدید وحدت و همکاری ملی ایران اسلامی که از سوی محمدرضا راه چمنی تاسیس شده است نیز گفت: من به آقای راه چمنی برای این حسن نیتی که دارد تبریک می گویم اما باید دید این حزب تا چه حدی می تواند کار خود را پیش ببرد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.