حضور تمامی اصولگرایان در جلسات همگرایی آزاد است

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

“حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی” در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

عضو جامعه روحانیت مبارز درتشریح جزئیات جلسه همگرایی اصولگریان گفت: تمامی گروه‌ها و احزاب سیاسی آزادند که در این جلسات شرکت کنند و هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

“حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا تقوی” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره برگزاری جلسه همگرایی جریان اصولگرایی با محوریت وی اظهار داشت: برگزاری چنین جلساتی در میان گروه‌های سیاسی و اصولگرایان بسیار متداول است.

وی با اشاره به تداوم چنین جلساتی در میان اصولگرایان گفت: انشاءالله در آینده نیز همچون قبل شاهد برگزاری چنین نشست‌ها و جلساتی خواهیم بود.

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه بیان داشت: هر گروهی می‌تواند با همفکرانش به بحث و تبادل نظر در مورد موضوعات مختلف بپردازد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین تقوی خاطرنشان کرد: تمامی گروه‌ها و احزاب سیاسی آزادند که در این جلسات شرکت کنند و هیچ منعی در این خصوص وجود ندارد.

عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به آغاز فعالیت انتخاباتی از سوی برخی گروه‌های سیاسی ابراز داشت: فعالیت برای ورود به دهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی بسیار زودهنگام است و ما به همراه بقیه دوستان در جلسات مذکور در این‌باره تاکنون هیچ بحثی نداشته‌ایم.

گفتنی است که در آخرین جلسه همگرایی اصولگریان، غلامعلی حدادعادل، علیرضا زاکانی و حسین فدایی حضور نداشتند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.