در بخش خدمات پس از فروش خودروهای تجاری خدمات فنی رنا برای یازدهمین بار اول شد

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

در بخش خدمات پس از فروش خودروهای تجاری خدمات فنی رنا برای یازدهمین بار اول شد

در بخش خدمات پس از فروش خودروهای تجاری
خدمات فنی رنا برای یازدهمین بار اول شد

ممتازنیوز: بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شرکت خدمات فنی رنا ( ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت سایپا دیزل ) موفق شد با امتیاز ( ۶۰٫۷) برای یازدهمین بار در بین ۲۰ شرکت خودروساز سنگین و تجاری رتبه نخست را کسب کند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از واحد ارتباطات شرکت رنا، بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران شرکت خدمات فنی رنا ( ارائه دهنده خدمات پس از فروش شرکت سایپا دیزل ) موفق شد با امتیاز ( ۶۰٫۷) برای یازدهمین بار در بین ۲۰ شرکت خودروساز سنگین و تجاری رتبه نخست را کسب کند.
به گزارش ارتباطات ، مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا در نشست خبری ضمن اعلام این خبر افزود: شرکت خدمات فنی رنا به عنوان ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات سایپا دیزل در ارزیابی سال ۹۱ وزارت صنعت ، معدن و تجارت که از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI ) ارائه می شود ،برای یازدهمین مرتبه در حوزه خدمات پس از فروش محصولات تجاری حائز رتبه اول شد.
مهیار عسگریان در این مراسم افزود : این مهم در سایه تلاش شبانه روزی همکاران و در راستای تامین رضایت مشتریان و ذینفعان به عنوان یکی از ارزش های سازمانی این شرکت ، محقق شده است.
وی تصریح کرد : بی شک در بازار رقابتی امروز ، ارائه خدمات کارآمد و کم هزینه به مشتریان به خصوص خودروهای کار می تواند از اصلی ترین ارکان حفظ و توسعه سهم بازار هر شرکت محسوب شود.
وی خاطر نشان کرد : قطعا کسب عنوان برتر کیفیت خدمات پس از فروش خودروهای تجاری توسط شرکت خدمات فنی رنا بر مبنای ماموریت اصلی این شرکت که همانا توسعه خدمات پس از فروش با هدف افزایش وفاداری مشتریان به محصولات سایپا دیزل و ارزش آفرینی برای سایر ذینفعان با بهره گیری از شبکه خدماتی گسترده و بر پایه دانش ، مهارت و فن آوری روز حاصل شده است.
مدیرعامل شرکت خدمات فنی رنا در ادامه اظهار داشت: مسلما کسب عنوان برتر خدمات پس از فروش با توجه به چشم انداز شرکت در رسیدن به جایگاه برترشرکتهای خدمات پس از فروش در حوزه خودروهای تجاری در منطقه ، دور از ذهن نیست.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.