دستگیری شرور سابقه دار در گلپایگان اصفهان

یک شرور سابقه داری که شب ها در روستاها و نقاط مختلف شهر گلپایگان استان اصفهان با ایجاد شرارت و مزاحمت موجب سلب آسایش شهروندان شده بود طی عملیاتی ویژه توسط ماموران فرماندهی انتظامی دستگیر شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “محمد علی یوسلیانی” اظهار داشت: در پی اعلام شکایات مردمی مبنی بر اینکه مدتی است شخص شروری در روستاها و برخی از نقاط مختلف شهر گلپایگان، شب هنگام وارد منازل شده و با ایجاد شرارت و مزاحمت برای مردم آسایش آنان را مختل می کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
وی افزود: در این زمینه تیمی ویژه مامور رسیدگی به موضوع شدند که سرانجام شب گذشته طی هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی هماهنگ و منسجم و فرد مذکور دستگیر شد. 
این مقام انتظامی بیان داشت: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد متهم دستگیر شده دارای سوابق متعدد کیفری در زمینه شرارت و ایجاد مزاحمت برای مردم است که وی همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شد. 
یوسلیانی اظهار داشت: اقدام ویژه پلیس در دستگیری این فرد شرور با موجی از شادمانی در بین مردم محله های مختلف روبرو شد و مردم از قاطعیت و اقتدار پلیس تقدیر کردند./ف
 


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.