سهولت و صرفه جویی با خدمات همراه جیرینگ

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

پرداخت همراه مقوله ای است که از حدود ۱۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده و شرکت های مختلفی در دنیا روی این موضوع کار می کنند.

به گزارش تفسیری وبگردی باشگاه خبرنگاران سیستم پرداخت همراه iبه دو صورت بانک محور و اپراتور محور است ،که در سیستم بانک محور طبق روال معمول بانک ها iبه صورت اپلیکیشن ،خدمات پرداخت خرد را از طریق تلفن همراه انجام می دهند و از سوی دیگر هم روش اپراتور محور یا جیرینگ است که در این نوع خود شخص بعنوان یک اپراتور کار می کند و خدمات پرداخت را انجام می دهد که در اصل این سیستم با هدف پوشش دهی مبادله پول های خرد و بحث کمک iبه پرداخت الکترونیک  و صرفه جویی در وقت از سال ۱۳۸۹ آغاز iبه ارائه سرویس کرده است.
بنا بر این گزارش تفسیری خدمات جیرینگ در چند بخش خرید شارژ اعتباری همراه اول،پرداخت قبوض همراه اول و تلفن ثابت و همچنین انتقال وجه است. در بخش شارژ تلفن همراه اول بدون هیچ مشکلی انجام می گردد،اما تلفن ثابت هم اکنون فقط در استان مرکزی سرویس دهی می کند که البته قرار بر این است که تا پایان سال این سرویس در همه کشور فعال شود.

مزیت جیرینگ این است که کاربر می تواند بدون شناسه قبض و شناسه پرداخت فقط با در اختیار داشتن شماره تلفن مورد نظر مبادرت iبه پرداخت کند و حتی اگر تلفن همراه کاربر یکطرفه شده باشد نیز می تواند بدون مراجعه iبه دفتر خدمات امور مشترکین مشکل را برطرف کند.
در سیستم جیرینگ انتقال وجه نیز iبه آسانی صورت می گیرد،چون در حالت طبیعی ما باید شماره بانکی شخص مورد نظر را در اختیار داشته باشیم، در صورتی که در سیستم جیرینگ این عمل با داشتن شماره همراه فرد امکان پذیر است.

یکی دیگر از خدمات این سیستم جیرینگ کارت است که از این طریق مشترکی که در حوزه بانک همراه و پرداخت همراه فعال است می تواند از خدمات پرداختی و خرید از این طریق استفاده کند که در حال حاضر از طریق کدهای (#۷۳۳*) و (#۷۲۴*) خدمات انجام می گردد.
جیرینگ تنها و اولین دارنده کیف پول الکترونیکی در ایران است که بدون دغدغه و با ارائه مجوز رسمی از بانک مرکزی فعالیت خود را ادامه می دهد و این خدمات در حالی در دسترس کاربران است که در دنیا برای استفاده از سیستم های پرداختی نیاز iبه اینترنت و یا دیگر دستگاههای الکترونیکی است که این جریان با جیرینگ و توسط هر نوع گوشی تلفن همراهی قابل استفاده است.

علاقمندان برای ثبت نام در این سیستم می توانند این روزها iبه غرفه جیرینگ در نمایشگاه تلکام واقع در سالن ۷ نمایشگاه بین المللی تهران مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر iبه پایگاه اینترنتی www.jiring.ir  مراجعه کنند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.