جیرینگ: سرویس همبانک را به تمامی بانکها و موسسات مالی ارائه می دهیم

جیرینگ: سرویس همبانک را به تمامی بانکها و موسسات مالی ارائه می دهیم

روابط عمومی جیرینگ اعلام داشت: جیرینگ تنها دارنده مجوز از سوی همراه اول، برای راه اندازی و ارائه سرویس “همبانک” (بانک همراه) بوده و آمادگی ارائه این سرویس به کلیه بانکها، موسسات مالی و شرکتهای پرداخت الکترونیک (PSP) دارنده مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را داراست.

در اطلاعیه جیرینگ آمده: در حال حاضر مراحل تست ۷ بانک و ۳ شرکت پرداخت الکترونیک جهت ارائه خدمات “همبانک” به مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول با موفقیت انجام شده است.

در اولین گام این سرویس از طریق بانک سینا و با نام “همبانک سینا” از روز دوشنبه ۲۹ خرداد ماه سال ۹۱ و همزمان با عید مبعث راه اندازی شده و برنامه تبلیغاتی برای سایر بانکها در حال انجام است.
“همبانک” در واقع ارائه خدمات بانکی بر بستر USSD است و بر روی تمامی گوشی‌های تلفن همراه، بدون نیاز به نصب هرگونه نرم‌افزار و بدون پرداخت هزینه اضافی قابل استفاده است.
کلیه مشترکین همراه اول می توانند با استفاده از همبانک در هر زمان و مکان، حتی در خارج از ایران بدون پرداخت هزینه رومینگ و هزینه بستر مخابراتی از خدمات انتقال وجه، پرداخت قبوض، خرید شارژ، دسترسی به اطلاعات حساب‌ها، مانده‌گیری، عملیات بین بانکی ساتنا و پایا، پرداخت اقساط تسهیلات و مدیریت چک و بسیاری خدمات بانکی دیگر بهره‌مند شوند.
از مزایای این سرویس می‌توان به امنیت، سرعت، دقت، سادگی و قابلیت استفاده بدون نیاز به نصب نرم‌افزار در هر زمان و مکان اشاره کرد.
در این روش مدت زمان انتظار جهت پاسخگویی بسیار کمتر از سایر روشها بوده و اطلاعات عملیات بانکی انجام شده بر روی تلفن همراه ذخیره نمی شود.
استفاده از این خدمات، موجب صرفه‌جویی در زمان و هزینه کاربر ‌شده و این سرویس تنها با شماره‌گیری # کد دستوری* در تمامی مناطق تحت پوشش شبکه و رومینگ همراه اول، در دسترس خواهد بود.
در حال حاضر سرویس “همبانک سینا” فقط با گرفتن کد #۷۲۷* قابل استفاده بوده و کلیه مشتریان همراه اولی بانک سینا می توانند از این پس کلیه خدمات بانکی اعلام شده را از طریق گوشی خود انجام دهند.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.