سیروس حسن‌پور «دامپزشک» را به سیمافیلم می‌آورد

۹ م دیماه ،

سیروس حسن‌پور «دامپزشک» را به سیمافیلم می‌آورد

جام جم آنلاین: مجموعه تلویزیونی «دامپزشک» به کارگردانی سیروس حسن پور در گروه کودک و نوجوان مرکز سیمافیلم تولید می‌شود.

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از  روابط عمومی سیما، حسن پور با اعلام این خبر گفت: متن این مجموعه به قلم مشترک دکتر نغمه ثمینی و سعید خواجه افضل داستان خانواده ای را روایت می کند که سرپرست آن یک دامپزشک است و مخاطبان کودک و نوجوان از طریق داستانی که در هر قسمت روایت می گردد و اتفاقاتی که در این خانواده رخ می دهد با دشواری های کار دامپزشکان آشنا می شوند.

وی در خصوص سبب انتخاب این مضمون گفت: در طی سال هایی که به حرفه فیلمسازی مشغول هستم با توجه به ویژگی های آثارم، حیوانات همواره جزئی از صحنه بوده اند و ما همواره از کمک دامپزشکان برای ادامه کار خود استفاده می کردیم، همین امر سبب شد تا از نزدیک با سختی های کار این قشر از جامعه پزشکی که بخش عمده ای از سلامت تغزیه ما در دست آنهاست و متاسفانه مهجور مانده‌اند، آشنا شوم و این امر محرکی شد برای رفتن به سراغ این موضوع تا مجموعه تلویزیونی “دامپزشک” را تولید کنیم.

حسن پور افزود: نگارش این مجموعه که در ۱۵ قسمت ۳۰ دقیقه ای و با درجه بندی الف تولید خواهد شد تا پایان سال به اتمام می رسد و از آغاز سال ۹۲ وارد پیش تولید می گردد.

این کارگردان تصریح کرد: همچنین ما از طریق این مجموعه تلاش می کنیم تا با زبانی مناسب احترام به محیط زیست و رعایت حقوق حیوانات را به کودکان آموزش دهیم.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.