شکست سنگین تیم فوتبال جوانان ایران برابر ازبکستان و اظهارنظر مربی این تیم

به گزارش ایرنا، سایت فدراسیون فوتبال روز پنجشنبه نوشت: درحالی که چهارشنبه شب همگان اخبار تیم ملی فوتبال ایران و نتیجه دیدارش برابر تونس را پی گیری می کردند، تیم فوتبال جوانان ایران در ازبکستان به دیدار تیم فوتبال جوانان این کشوررفت و در پایان با نتیجه ۳ بر ۱ از این تیم شکست خورد.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران درباره این دیدار گفت: تیم جوانان صبح چهارشنبه ساعت ۷ صبح به سمت سمرقند حرکت کرد و ساعت ۱۲ درحالی وارد این شهر شد که تنها ۶ ساعت برای انجام این بازی فرصت داشت.

اکبر محمدی با بیان اینکه خستگی عامل اصلی شکست تیمش برابر ازبکستان بود ،افزود: بدون اینکه استراحتی داشته باشیم به محل این مسابقه رفتیم، برخلاف انتظار استقبال خوبی از این دیدار شده و نزدیک به ۱۰ هزارنفر برای مشاهده این دیدار به ورزشگاه آمده بودند.

وی که به داوری این دیدار، به شدت گلایه مند بود تصریح کرد که متاسفانه داوری علیه تیم ما بود و تا دقیقه ۲۰ بازی ۵ اشتباه مسلم داوری ، روحیه بازیکنان ما را پایین آورد و در همین زمان ما گل اول را دریافت کردیم.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران اضافه کرد : بین دو نیمه به مسوولان فدراسیون ازبکستان درمورد داوری یک طرفه هشدار داده و عنوان کردم اگر داوری به این نحو ادامه یابد ، مسابقه را ادامه نخواهیم داد.

محمدی ادامه داد: با آغاز نیمه دوم تیم ما توسط گل ‘بهنام برزای’ که در دقیقه ۵۰ به ثمر رسید بازی را به تساوی کشاند، این درحالی بود که ما می توانستیم گل دوم را هم در همین دقایق به این تیم بزنیم که با بدشانسی و بی دقتی ‘احمد اسکندری’ این فرصت از ما گرفته شد.

وی اظهارداشت:به رغم اعتراض های مکرر به داوری و اعلام به مسوولان برگزار کننده درادامه این بازی داور باز هم علیه تیم ما سوت زد و یک ضربه پنالتی را هم برای ما نگرفت.

سرمربی تیم فوتبال جوانان ایران با بیان اینکه گل دوم تیم ازبکستان با انجام خطای مهاجمان این تیم برروی مدافع ایران بدست آمد ، گفت: دراین صحنه داوری کاملا به سود تیم ازبکستان بود و خطای عمد بازیکنان این تیم برروی مدافعان تیم ما گرفته نشد در ادامه بازی ما دو موقعیت گلزنی دیگر داشتیم که آنها را نیز به راحتی از دست دادیم و در دقایق پایانی و با اشتباه مسلم دروازه بان ایران گل سوم را نیز از رقیب خود دریافت کردیم.

محمدی به رغم این شکست سنگین از عملکرد بازیکنانش ابراز رضایت کرد و در ادامه گفت: بازیکنان ما خوب بودند و تماشاگران ازبکستانی را با ارایه بازی خوب وادار به تشویق خود کردند.

تیم فوتبال نوجوانان ایران خود را برای رقابت های قهرمانی آسیا که آبان ماه در امارات برگزار می شود، آماده می کند.

ورزشی.**۹۱۴۴**۱۵۸۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۰۲۲۳


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.