شهنام شهابی هم خواننده شد

۸ سال پیش بود که یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد چون صدای خوبی دارم، قطعه ای را بخوانم. بعد از آن خیلی ها گفتند که صدایت خوب است. همین شد که درگیر موسیقی شدم.

 

ShahnaM

 

 

به گزارش”یک پارس” به نقل از تماشا, احتمالا همه شما مثل ما شهنام شهابی را بازیگر سریال های جوان پسند و عمدتا مناسبتی تلویزیون می دانید.

 

بازیگری که این اواخر پارتنر محسن افشانی است و زیاد این دو را در کنار هم می بینیم. اما جالب است بدانید که موج موسیقی و خوانندگی در میان بازیگران، این بازیگر را هم با خود برده و به زودی آلبوم موسیقی او منتشر خواهد شد.

 

شهابی درباره اینکه چه شد که فکر کرد می تواند خواننده شود می گوید: «تقریبا ۸ سال پیش بود که یکی از دوستانم به من پیشنهاد داد چون صدای خوبی دارم، قطعه ای را بخوانم. بعد از آن خیلی ها گفتند که صدایت خوب است. همین شد که درگیر موسیقی شدم.

 

در سریال «تاوان» به کارگردانی شهرام شاه حسینی هم اگر خاطرتان باشد قطعه ای را خواندم که چندین بار پخش شد.» شهابی درباره آلبوم موسیقی اش می گوید: «ما ۳ نفر بودیم که کارهای این آلبوم را انجام دادیم. شعرهای این آلبوم را سامی تحصیل داری سروده که مجموعه ای از اشعار عرفانی و عاشقانه است.

 

مازیار کلامی هم آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم است. من خودم چون از لحاظ تئوریک،ادبیات نمایشی خواندم توانستم درباره اشعار نظر بدهم و همین شد که به یک کار گروهی رسیدیم.» البته شهنام شهابی می گوید که هیچ ادعایی در عرصه خوانندگی ندارد و صرفا یک کار دلی انجام داده و اضافه می کند: «من حرفی در عالم خوانندگی ندارم و صرفا به خاطر اپیدمی ای که بازیگران را درگیر خوانندگی کرده و باعث شده همه دلشان بخواهد خواننده بشوند، آلبوم بیرون نمی دهم چون اگر اینطور بود ۴ سال روی این آلبوم کار نمی کردم. به خاطر همین است که می گویم دغدغه آلبوم دادن ندارم. من می خواستم علاقه خودم را محک بزنم و نمی خواهم دست درازی به کاری کنم که از لحاظ تئوریک اطلاعات چندانی از آن ندارم.»

 

او درباره زمان انتشار این آلبوم می گوید: «ان شاءا… تا ۲ ماه دیگر کارهای آلبوم تمام می شود و آن را منتشر خواهیم کرد. در این فرصت کارهای نهایی آن را انجام می دهیم.

 

شاید هم برای مسترینگ آلبوم به خارج برویم.» شهابی در پایان درباره خوانندگان مورد علاقه اش می گوید: «من رضا صادقی و محسن یگانه را خیلی دوست دارم.

 

صدای احسان خواجه امیری هم خیلی خوب است. البته همیشه شنیدن موسیقی بستگی به حال و احساس آدم ها دارد.

 

من همیشه سعی کرده ام که آهنگ هایی را گوش بدهم که شعر خوبی داشته باشد و اتفاقا در آلبومم هم تلاش کرده ام که شعرهای خوبی داشته باشم چون متاسفانه خیلی از آلبوم ها از فقر ترانه و شعر ضربه می خورند.» شهابی تک آهنگی هم با مهران فهیمی به نام «همقدم» تاکنون منتشر کرده است.

فرهنگ و ادب

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.