صدا و سیمای کشور یک تنه مقابل رسانه‌های بیگانه ایستاد

۲۲خردادماه،

استاد دانشگاه گلستان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانه‌های سمعی و بصری بیگانه بایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.

عباس قربانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، دربارهٔ نقش رسانه ملی در جذب حداکثری مشارکت مردم در این دوره از انتخابات اظهار داشت: با توجه به تنوع برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از لحاظ کیفی و کمی  و مشارکت مردم در نظرسنجی‌ها، می‌توان شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و تحقق شعار سال باشیم.
 
وی افزود: مردم به راحتی توانستند با شنیدن دیدگاه‌ها و نظر‌ات کاندیداها و ملاحظه مناظره‌‌ا و برنامه‌های یکسویه کاندیداها، به راحتی تصمیم خود را برای انتخاب شخص اصلح بگیرند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانه‌های سمعی و بصری بیگانه بیایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.

عضو کانون دانشگاهیان با اشاره به تبلیغات خیابانی بیان داشت: تأثیر تبلیغات رسانه‌ای بسیار بیشتر و بهتر از تبلیغات خیابانی کاندیدا‌هاست چرا که فارغ از هرگونه هیاهو به انجام وظیفه در انتخاب شخص اصلح می‌پردازد.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: طرح دیدگاه‌ها و نظرات کاندیداها با عقلانیت کامل و رعایت عدالت در اجرای برنامه‌های انتخاباتی از سوی رسانه‌ی ملی کاملا مشهود بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.