طراحان لباس باید بیشتر از رنگ به طرح لباس توجه کنند

گردآوری شده به همت گروه فرهنگ خبرگزاری ممتازنیوز

طراح لباس استان اصفهان در گفت و گو با هنرآنلاین:

یک طراح لباس گفت: به سلیقه مشتری‌هایم احترام می گذارم اما سبک کار و طراحی خودم را دوست دارم و آن را عوض نخواهم کرد.

فاطمه صادقی طراح لباس با سابقه کشورمان در گفت و گو با خبرنگار گروه مد و لباس خبرگزاری هنر ایران گفت: در وهله اول باید بگویم بدون شک برای هر فردی که طراح لباس است قبل از رنگ و جنس پارچه طرح حرف اول را میزند و من نیز از سایر طراحان مستثنی نیستم.

وی ادامه داد: به اعتقاد من طراح لباسی که به کار خود علاقه دارد و با عشق اثری را خلق می کند باید بداند ارزش کار او زمانی مشخص خواهد شد که ذهنیت خود را بر روی پارچه و یا کاغد پیاده کند تا ازتکمیل و بی نقص بودن طرح خود مطمئن شود.

این هنرمند اضافه کرد: بعد از در دست داشتن یک طرح خوب و خلاق باید به ترکیب بندی درست رنگ ها ازمنطر روانشناسی پرداخت و در نهایت یک دوخت تمیزمی تواند کار یک طراح لباس را با موفقیت به پایان برساند.

صادقی همچنین مطرح کرد: البته باید بگویم با در نظر داشتن تمام موارد در طراحی لباس یک امر مهم دیگری هم است که آن تناسب نام دارد.اگر تمام راه این حرفه را مرحله به مرحله با موفقیت جلو بروید اما در آخر طرح تناسب های معقول خودش را نداشته باشد تمام زحمات طراح لباس پوچ می گردد و به قولی خستگی کار برایش می ماند.

وی عنوان کرد: به سلیقه مشتری هایم احترام می گذارم اما هرگز سبک کار و طراحی خودم را عوض نخواهم کرد.

طراح پیشکسوت کشورمان اظهار داشت: از داشته های ذهن خودم برای خلق یک اثر استفاده می کنم قابل ذکراست تمام طرح هایم با توجه به جامعه و قوانین آن میباشد.

انتهای پیام/۶۲


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.