“علم الهدی” با پنجره ای برای تماشا به رادیو تهران می آید

“پنجره ای برای تماشا”با رویکرد اجتماعی-معرفتی و با حضور حجت الاسلام و المسلمین علم الهدی کارشناس مذهبی هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ از شبکه رادیویی تهران پخش خواهد شد.

محمد حسینی،تهیه کننده این پروژه برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت:این برنامه با رویکرد اجتماعی-معرفتی و مناسک اذان هر روز از ساعت ۱۲:۳۰ به مدت یک ساعت از شبکه رادیویی تهران موج fm ردیف ۹۴ روی آنتن خواهد رفت.
وی اظهارداشت:آیتم “قرار امروز” یک بخش اخلاقی است که با یک تحلیل رفتاری انسانی همراه خواهد بود و آیتم احکام با کارشناس مذهبی علم الهدی و آیتم “فرصت تماشا” و “رازی به نام مولا” متنی ادبی از حضرت امیر(ع) است که به زندگی و فضایل حضرت علی (ع) نیز اختصاص یافته است.
وی بیان کرد:قرائت آیه هایی از قرآن به تفسیر و بررسی جوانب سوره یونس و اسماءالهی که در “دعای جوشن کبیر” آمده توسط استاد “هانی چیت چیان” دبیر انجمن قرآن پژوهشی پرداخته می شود.
این تهیه کننده گفت:تلاوت آیات،دعاهای بعد از نماز و دعاهای هر روز ماه رمضان به همراه روایات ،‌داستانک ها،یک حدیث و یک روایت و یک دل مروارید از دیگر بخش های این برنامه است که به سمع و نظر علاقمندان خواهد رسید.
وی خاطرنشان کرد:نوشین رهگذر سردبیر و نویسنده،سید یوسف رحیمی و فاطمه نصرآبادی گوینده :محمدرضا علی اکبر راوی،مریم چوپانی،مهرنوش پرتویی و لیلا پیر محمدی آذر نویسنده، مصطفی داعی و زهرا افشار گزارشگر و پریسا جمالی به عنوان بازیگر در این برنامه همکاری دارند.
گفتنی است؛شنوندگان برای طرح پیشنهادات،انتقادات و دیدگاههای خود درخصوص این برنامه می‌توانند با شماره پیامک برنامه ۳۰۰۰۰۹۵۶ و یا آدرس الکترونیکی radiotehran@irib.irمراجعه کنند./ه


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.