فرمانده سپاه ایلام: تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران از برنامه‌های دشمن است

۳۰م دیماه ،

فرمانده سپاه امیرالمؤمین(ع) استان ایلام اظهار کرد: سست کردن پایه‌های ایمانی جامعه و ترویج سکولاریسم و بی‌دینی در جامعه از محورهای اصلی برنامه‌های ماهواره‌ای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) از ایلام، سردار سیدصادق کاکی در نشست بررسی آسیب‌های شبکه‌های ماهواره‌ای با بیان اینکه “جامعه باید متوجه آسیب‌های ماهواره باشد”، گفت: شبکه‌های ماهواره‌ای ارزش‌های دینی، سیاسی و فرهنگی جامعه را هدف گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه “تغییر ساختار نظام جمهوری اسلامی ایران، مهار انقلاب اسلامی در داخل مرزهای جغرافیایی آن و تغییر رفتار مردم، سه برنامه دشمن برای مقابله با نظام اسلامی است”، افزود: برنامه‌های ماهواره‌ای در راستای تغییر رفتار مردم طراحی شده‌اند. برنامه‌های ماهواره‌ای با تبلیغ فرهنگ غربی تلاش دارند در اذهان مردم اینگونه القا کنند که غرب وجه غالب در همه مسائل و امورات زندگی است.

فرمانده سپاه استان ایلام با اشاره به اینکه “تغییر رفتار، تفییر در نوع عمل را به دنبال دارد”، گفت: تغییر در عمل سبب تغییر در چینش دینی،‌ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی جامعه می‌شود.

کاکی دلایل اصلی دشمنی‌ با انقلاب اسلامی ایران را وحشت از پیشرفت و توسعه کشور، به خطر افتادن منافع نامشروع دشمنان و الگو بودن انقلاب اسلامی برای نهضت‌های آزادیبخش در جهان و منطقه دانست و افزود: دشمن به دنبال آن است که این الگوی پیشرفت و توسعه اسلامی را مهار کند.

وی انقلاب اسلامی را برگرفته از فرهنگ دینی، حمایت همه جانبه مردمی و هدایت های رهبری دانست و اظهار کرد: ان‌شاءالله در راهپیمایی ۲۲ بهمن دنیا شاهد حمایت پرشور مردم از نظام خواهد بود.

کاکی همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی گفت: همزمانی انتخابات ریاست جمهوری با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تنوع سلیقه‌ها، ‌تعدد کاندیداها، تأثیر متقابل انتخابات و جریان بیداری اسلامی در منطقه از ویژگی های انتخابات پیش رو است. سپاه در انتخابات دخالت نمی کند اما تشویق مردم برای حضور پرشور و حداکثری در انتخابات وظیفه سپاه است.

فرمانده سپاه استان ایلام، دفاع از نظام و ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی را وظیفه سپاه دانست و اظهار کرد: سپاه سرباز ولایت، یار صدیق مردم و خاری در چشم دشمنان است.

وی در پایان با بیان اینکه “به اذعان آمریکایی‌ها دولت اوباما سخت‌ترین تحریم‌های اقتصادی در طول تاریخ را بر ایران اعمال کرده است ولی ایران همچنان بر حقوق هسته‌ای خود و مقاومت در برابر فشارها تأکید می‌کند”، تاکید کرد: با صبر و استقامت، اطاعت‌پذیری از ولایت و بصیرت از گردنه تحریم‌ها عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.