فرمانده پلیس راه مازندران: جاده کندوان به سمت تهران یکطرفه است

سرهنگ ‘ جعفر محمد نژاد ‘ روز جمعه به خبرنگار ایرنا در ساری گفت: همچنین به منظور تخلیه بار ترافیکی در این محور مواصلاتی از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از ۱۵ کیلومتری بالای مرزن آباد (دزدبن) به سمت کرج ، یکطرفه است.

وی اظهارداشت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از میدان امیرکبیر کرج تا مرزن آباد ممنوع بوده و مسافران برای ورود به مازندران در این ساعات باید از سایر محورهای مواصلاتی استفاده کنند.

محمدنژاد با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی اصلی استان ، افزود : هم اکنون ترافیک در جاده های کندوان و هراز سنگین است و مسافران با کندی در حال عبور از این محورهای مواصلاتی هستند.

وی وضعیت ترافیکی جاده فیروزکوه را نیمه سنگین و روان اعلام کرد و بیان داشت: پیش بینی می شود در ساعات آینده با حجم ترافیک بیشتر در محورهای مواصلاتی استان مواجه شویم .

محمد نژاد از رانندگان تقاضا کرد با سرعت مطمئنه و رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ازراههای استان عبور کنند تا شاهد حوادث ناگوار در مسیرهای این استان نباشیم .

وی به مسافران توصیه کرد در صورت خواب آلودگی از ادامه رانندگی خودداری کنند و مدتی را به استراحت بپردازند تا با آرامش خاطر به مقصد خود برسند.

محمدنژاد با اشاره به حضور نیروهای امدادای از جمله پلیس در راه های استان ، بیان داشت : نیروهای امدادی با استقرار در راه های استان در صدد هستند ، سفری امن را برای مسافران فراهم کنند . ک/۳

۵۱۹/۴۰۲/۶۸۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۳۰۲۱۵۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. مسافر:

    با سلام از فرماندهی استان مازندران خواهشمندم کمی سروسامان به یدکشهای کندوان بدهید مخصوصا ولی اباد برادران مجلل وجوانی بنام حامد که نیسان ابی دارد بخدا قسم هر هفته از ولی اباد عبور میکنم موی بدنم سیخ میشود اینها برای پول دست به هر کاری میزنند از نیروی انتظامی خواهشمندم این راه زنها را جمع کنید متشکرم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.