ترافیک در جاده های اصلی مازندران نیمه سنگین است

سرهنگ ‘ جعفر محمدنژاد ‘ شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : ترافیک در حوالی تونل یک جاده هراز ، محدوده تونل شیرگاه در محور مواصلاتی فیروزکوه و برخی از قطعات جاده کندوان نیمه سنگین است.

وی اظهار داشت: مسافران و گردشگران با کندی در حال عبور از این قسمت از جاده هراز ، فیروزکوه و کندوان هستند و با کمی تاخیر به مقاصد خود خواهند رسید .

محمدنژاد با اشاره به اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های اصلی استان، گفت: این محدویت ها به منظور تردد آسان و ایجاد آرامش خاطر برای مسافران در این محورهای مواصلاتی اعمال شده است .

وی از یکطرفه شدن جاده هراز و کندوان به سمت تهران خبر داد و افزود : از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه روز جمعه جاده هراز از منطقه آب اسک به سمت رودهن و از ساعت ۱۷ نیز محور مواصلاتی کندوان از مرزن آباد به سمت کرج یکطرفه شده است.

رییس پلیس راه مازندران از آمادگی پلیس راه استان برای ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران در مسیرهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: نیروهای پلیس استان در تمامی جاده های استان مستقر هستند تا خدمات لازم را به مسافران و گردشگران ارائه کنند.

وی به رانندگان توصیه کرد ؛ قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را به طور کامل رعایت و از گرفتن سبقت و سرعت غیر مجاز بشدت پرهیز کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشند. ک/۳

۵۱۹/۱۶۵۴

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۹۱۳۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.