قلم “سعدوندیان” روح تازه ای به “میلیاردر” بخشید / “میلیاردر”ها همه حرفه ای بازی کردند

۳ م دیماه ،

بازنویسی و قلم “زامیاد سعدوندیان” روح تازه ای به فیلمنامه “میلیاردر” بخشید.

آرام جعفری (بازیگر نقش “شیرین”، خواهر “بهادر” در “میلیاردر”) در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: سعی شد در “میلیاردر” و با توجه به طنز موقعیت “میلیاردر” ایفای نقش ها جدی باشد و شرایط های موجود سبب خنده مخاطبان شود.
وی ادامه داد: خوشبختانه “علیرضا امینی” کارگردانی به شدت مسئولیت پذیر و خوش برخورد است و همیشه از ایده جوانان و تیمی که با آن کار می کند به خوبی استقبال خواهد کرد.
این بازیگر با اشاره به متن ضعیف “میلیاردر” تصریح کرد: معتقدم متن ابتدایی به شدت ضعیف بوده و بعد از آن که با قلم “زامیاد سعدوندیان” بازنویسی شد، توانست روح تازه ای گیرد.
جعفری در خصوص تیم حرفه ای “میلیاردر”، اظهار داشت: خوشبختانه تبادل نظر همه اعضای جلو و پشت دوربین به قدری خوب بود که در هنگام بازی مخاطبان جریان زندگی را به خوبی احساس می کردند.
وی خطاب به میلیاردرهای جامعه گفت: نظر شخصی من در این مورد خیلی مناسب نیست، ولی امیدوارم در جامعه ما همه “میلیاردر” باشند و مشکل طبقاتی وجود نداشته باشد.
جعفری ابراز داشت: امیدوارم بازی “شیرین” به دل همه مردم بنشیند و به زودی مخاطبان شاهد قستمهای جذاب “میلیاردر” خواهند بود. /ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.