قیمت شیر خام هر استان باید متفاوت باشد


قیمت شیر خام هر استان باید متفاوت باشد

۱۳:۴۴ (سه شنبه ۱۹ اردیبهشت )
اخبار مرتبط
نسخه چاپی نسخه چاپی

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: قیمت شیر خام هر استانی در کشور براساس شرایط مختلف و علوفه موجود آن مکان باید متفاوت باشد.

حسین محمدرضایی با اشاره به وضعیت قیمت شیر خام در استان اظهار داشت: برخی از دامداری‌ها در حال حاضر شیر خام خود تا ۷۵۰ به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: این قیمت‌های ذکر شده بستگی به میزان بار میکروبی و میزان چربی شیر خام دارد.

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان افزود: اگر قیمت شیر خام از این مقدار هم پایین بیاید واحدهای دامداری یکی پس از دیگری تعطیل می‌شوند.

وی با اشاره به این مطلب که قیمت تمام شده شیر خام در استان حدود ۹۰۰ تومان است، تصریح کرد: در حال حاضر این واحدها با قیمت‌های موجود در حال ضرر دادن هستند.

محمدرضایی بیان داشت: اصفهان به علت دلیل خشک‌سالی‌های پی در پی مجبور است علوفه و غذای مورد نیاز دام را از شهرهای دیگر تأمین کند که این خود هزینه‌ها بالا می‌برد.

وی در زمینه اظهارات کارخانه‌داران مبنی بر عدم توان خود در زمینه قیمت بالای شیر خام سخن گفت و اضافه کرد: در حال حاضر تولید شیر در اصفهان نسبت به روزهای گذشته کاهش پیدا کرده و برخی از دامداری‌ها نیز دام خود را به کشتارگاه‌ها می‌فرستند، برخی دیگر نیز برای ادامه فعالیت خود تولیدات خود را به واحدهایی که با قیمت بالاتری خریداری می‌کردند، می‌فروشند.

رئیس انجمن حمایت از کشاورزان شهرستان اصفهان گفت: به علت کمبود شیر خام نیز قیمت‌ها کمی افزایش پیدا کرده است.

.

.

.

.

.

.

فارس


Foodna RSS Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.