کاظم‌زاده مدیر شبکه جهانی صدای آشنا شد

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

جلسه‌ معارفه کامران کاظم‌زاده، مدیر جدید شبکه جهانی صدای آشنا با حضور معاون صدای رسانه ملی، جمعی از مدیران و کارکنان رادیو در سالن جلسات ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، دکتر محمدحسین صوفی، معاون صدای رسانه ملی در این نشست ضمن تبریک اعیاد قربان و غدیر گفت: این دو عید جزو مهم‌ترین اعیاد هستند و در شرایط کنونی، فلسفه وجودی و ضرورت بزرگداشت و تکریم آنها از زمان‌های دیگر بیشتر بوده و بیش از هر زمان دیگری تقرب به خدا، ایثار و فداکاری و شناخت سیره و روش مولا علی (ع) و تبعیت از ولایت ضروری است.
وی ضمن معرفی کاظم‌زاده به عنوان مدیر جدید شبکه جهانی صدای آشنا، در تشریح ویژگی‌های این شبکه رادیویی عنوان کرد: صدای آشنا از مهم‌ترین شبکه‌های برون مرزی است و عمده مسئولیت این رادیو، ارتباط با ایرانیان و فارسی زبانان خارج از کشور است.
معاون صدای رسانه ملی با اشاره به تاریخ، تمدن و هویت برجسته و ممتاز کشورمان یادآور شد: مأموریت تبیین و معرفی این هویت درخشان، تمدن برجسته و تاریخ اصیل ایران برای فارسی زبانان و ایرانیان خارج از کشور با رسانه های برون مرزی است و نقش صدای آَشنا در این میان، نقشی برجسته و ممتاز بوده و می‌بایست هویت دینی، انقلابی، اسلامی و ملی کشورمان را به شکلی زیبا و هنرمندانه معرفی کند.
صوفی ضمن تأکید بر معرفی تاریخ، هویت و هنر ایرانی با زبان زیبای هنر رسانه تصریح کرد: سیاست گذاری مناسب و برنامه ریزی برای تحقق آن هدف و سیاست، برنامه‌سازی برای اجرای آن برنامه ها و داشتن نیروی انسانی ماهر، سبب دستیابی به این مهم می‌شوند.
وی با اشاره به نقش بی بدیل، ممتاز و برجسته نیروی انسانی در رسانه رادیو به ویژه شبکه جهانی صدای آشنا، عنوان کرد: نیروی انسانی سخت کوش، با سلیقه، مبتکر و با دانش رسانه ای بالا اگر در مسند مدیریت قرار گیرد، می‌تواند با ارائه برنامه جذاب و تأثیر گذار، سبب پویایی، تحرک، تشخص و سرآمدی آن سازمان شود.
معاون صدا ضمن ابراز خرسندی از حضور نیروی انسانی کارآمد در رادیو گفت: توفیقات رادیو در عرصه توسعه کمی و کیفی، جذب مخاطب، رضایتمندی و افزایش مخاطب، اجرای برنامه‌های مصوب، حرکت بر مدار برنامه، افزایش بهره‌وری و…. به دلیل وجود نیروی انسانی شایسته، لایق و کارآمد بر بدنه مدیریتی و اجرایی این رسانه است.
وی در ادامه ضمن قدرانی از زحمات شریف‌زاده، مدیر سابق شبکه جهانی صدای آَشنا، افزود: امیدوارم با حضور مدیر جدید این شبکه رادیویی و با قدرت و هم‌افزایی بیشتر کارکنان این رادیو، توفیقات بیشتری در عرصه‌های مختلف کسب شود.
 در بخشی از این مراسم نیز شریف‌زاده، مدیر سابق شبکه جهانی صدای آَنا و کاظم‌زاده، مدیر جدید این شبکه رادیویی به بیان دیدگاههای خود پرداختند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.