مشکلات اقتصادی امریکا و اروپا ناشی از کنار گذاشتن خداست

به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار با’فرهاد دانشجو’ رییس دانشگاه آزاد و جمعی از معاونان و مسوولان این دانشگاه افزود: خداوند در قرآن فرموده است که ‘هر کس من را کنار گذارد معیشت و روزگار سختی در انتظار اوست’.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به سابقه دین اسلام در علم و دانش در تاریخ جهان گفت: اگرچه اسلام مبداء علوم بوده و منشاء تمام واژگان علمی زبان عربی است اما غربی ها آن را از مسلمانان گرفته و به نام خود ثبت کردند.

وی راه چاره حل مشکلات را بازگشت به اسلام بر اساس آموزه های امام خمینی(ره) ذکر کرد و گفت: همانطور که امام با زندگی ساده خود در برابر اردوگاه گسترده شرق و غرب ایستاد، ما نیز باید اینگونه عمل کنیم.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: باید به یاد تاریخ پرشکوه اسلام بوده و آن را همواره پشتوانه خود بدانیم.

وی دین را مجموعه ای به هم پیوسته ذکر کرد و افزود: اسلام، مجموعه ای از معارف اعتقادی، عبادی، اخلاقی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و حکومتی است که باید همه آن را با هم درک کرد.

آیت الله نوری همدانی گفت:امروز غرب سراسیمه است و مستضعممتازنیوز به روز قویتر عمل می کنند و این عمل زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است.

وی درپایان بر ضرورت توجه به نماز اول وقت و رعایت فرهنگ عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد تاکید کرد.

در این دیدار، رییس دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد:در دانشگاه آزاد، علم اسلام و انقلاب را بلند کرده ایم و سرباز رهبر معظم انقلاب هستیم و بدان افتخار می کنیم.

‘فرهاد دانشجو’بر تلاش این دانشگاه برای جذب اساتید متعهد خبر داد و گفت: اگر استاد متعهد و ملتزم به اسلام و تشیع باشد دانشجو نیز از او الگو گرفته و در مسیر درست حرکت می کند.

وی اضافه کرد: تلاش داریم نکات مثبت مدیریت گذشته دانشگاه آزاد را حفظ و تقویت و نکات منفی را با راهکارهای اسلامی و علمی اصلاح کنیم.ک/۲

۵۶۹ / ۵۵۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۹۳۵۱۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.