مصر خواهان تحکیم روابط با ایران است

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا ، ‘ عاطف عبدالمقاوری ‘ روز پنجشنبه در دیدار با ‘ علی اکبر ولایتی’ دبیرکل مجمع بیداری اسلامی در تهران با اشاره به سفر هیات مصری به جمهوری اسلامی ایران افزود: این هیات به منظور آشنایی هرچه بیشتر با ایران به این کشور سفر کرده است .

وی ادامه داد: همانطور که مصر نیاز به تحکیم روابط خود با جمهوری اسلامی ایران دارد از سوی دیگر ایران نیز خواهان حفظ این ارتباطات در ابعاد مختلف با طرف مصری است.

عبدالمقاوری خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران همواره توانسته است در روشنگری بیداری اسلامی در منطقه نقش مهمی را ایفا کند .

اعضای هیات مصری در دیدار با ولایتی را برخی نمایندگان پارلمان، نخبگان پارلمانی و حزبی و برخی مسوولان رسانه های مصر تشکیل می دهند.

هیاتهای مصری در طی دوره های مختلف به منظور تبادل نظر با مقامات ایرانی درحوزه بیداری اسلامی در مقاطع مختلف به ایران سفر کرده اند.

هیات بلند پایه ای از مصر که روز پنجشنبه وارد تهران شده، بعدازظهر امروز با علی اکبر ولایتی دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی دیدار و در خصوص مسایل مورد علاقه طرفین از جمله درباره تحولات منطقه و بیداری اسلامی گفت و گو و تبادل نظر کردند.

مشروح این دیدار متعاقبا ارسال می شود.

ادامه دارد…

سیام**۵۲۹۰**۱۴۷۸

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۰۹۰۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.