موضع رسمی ایران دفاع از سوریه است/ مردم در انتخابات فریب شعارها را نخورند

۱۶م اسفند ،

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه موضع رسمی ما دفاع با تمام وجود از سوریه است گفت: مخالفین سوریه تحت فرماندهی القاعده گروهی اندک و بی‌ریشه می باشند اما دولت سوریه تنها نیست زیرا با یک ملت می‌توان جنگید و سوریه یک ملت است.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشکر “سیدحسین فیروز آبادی” در حاشیه همایش دفاع ملی دفاع همه جانبه در جمع خبرنگاران دربارهٔ مسائل سوریه اظهار داشت: موضع رسمی ما دفاع با تمام وجود از سوریه است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران دربارهٔ به رسمیت شناختن مخالفین سوری از سوی اتحادیه عرب تصریح کرد:‌ نیروهای معاند سوری نیروهایی می باشند که از سراسر سرزمین‌های اسلامی دعوت شده و یا قرار داد بسته‌اند که تحت فرماندهی القاعده با حاکمیت سوریه بجنگند و گروهی از مردم و جوانان سوریه نیز متاسفانه فریب القاعده را خورده‌اند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: به رسمیت شناختن مخالفین سوری هیچ نتیجه‌ای برای آنها و اتحادیه عرب ندارد زیرا آنها گروهی اندک و بی‌ریشه می باشند که تعلقی به خاک سوریه نداشته و برای اهداف رژیم صهیونیستی و آمریکا می‌جنگد.

سرلشکر فیروز آبادی اظهار داشت: ما توصیه می‌کنیم که کشورهای غربی این مصیبت را به سرخود نیاورند نه به خاطر اینکه ایران عکس‌العملی نشان می‌دهد بلکه به دلیل اینکه دولت سوریه تنها نیست و یک ملت است لذا با یک ملت نمی‌توان جنگید و حقوق آن را نادیده گرفت.

وی تصریح کرد: حداکثر کاری که آنها می‌توانند انجام دهند تجزیه سوریه است که به شدت جریان القاعده این قضیه را پیگیری می‌کند اما تلاش‌های آنها به جایی نمی‌رسد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دربارهٔ اظهارات دیروز خود مبنی بر فتنه ۹۲ گفت: من در آن سخنرانی مثال زدم و راجع به بحث تهاجم روانی و جنگ نرم صحبت می‌کردم که یک نمونه آن فتنه ۸۸ بوده و ارتباطات آن از خارج کشف شده و گفتم که ممکن است در فتنه ۹۲ نیز اصلا این روش فتنه نباشد و به نام عدالت، آزادی، ولایت و دفاع از امام زمان(عج) صورت بگیرد.

سرلشکر فیروز آبادی افزود: مردم نباید فریب این شعارها را بخورند و تبیین اصول انقلاب تنها با مقام معظم رهبری است و نباید از ا ین اصول جدا شد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح دربارهٔ نشانه‌ها فتنه ۹۲ خاطر نشان کرد: من یک سرباز و در پادگان هستم و شما که در بیرون هستید باید آن نشانه‌ها را ببینید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.