ناتالی متی در نمایش ˝بازگشت پسر نافرمان˝ به روی صحنه می‌رود

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

ناتالی متی، بازیگر نقش سارا آستروک در سریال ˝مدار صفر درجه˝ این‌بار در یک پروژه تئاتر مشترک بین ایران و فرانسه روی صحنه می‌رود.

به گزارش ممتاز نیوز؛ ناتالی متی، بازیگر فرانسوی- ایتالیایی برای بازی در تازه‌ترین نمایش علی راضی به ایران آمده و قرار است با بازی در نمایش “بازگشت پسر نافرمان” برای اولین بار در ایران به روی صحنه تئاتر برود.

نمایشنامه “بازگشت پسر نافرمان” را محمد چرمشیر نوشته است و قرار است اسفندماه در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر به روی صحنه برود.

بر اساس این گزارش، علاوه بر ناتالی متی قرار است یک بازیگر مرد فرانسوی دیگر هم در این نمایش حضور داشته باشد که به همراه سه بازیگر ایرانی بازیگران اصلی این نمایش را تشکیل خواهند داد.

ناتالی متی در ابتدا در آتلیه های بین المللی تئاتر “بلانش سلان” و “پال ویور” فرم تئاتری خود را پیدا کرد. سپس در کنار تحصیل در دانشگاه، کارگاه های آموزشی مستمری را با موریس بِنیشو ، مارسل بوزونه، نبیه آماروی و دومنیک بواسل طی کرد. ناتالی متی در سال ۲۰۰۲ در فهرست استعدادهای سازمان “آدامی” ثبت شد. او تا کنون با چندین کارگردانان تئاتری فرانسوی چون دیدیه فلامان و دیدیه لانگ حضور داشته است.

از علی راضی نمایش‌های مشترک ایرانی فرانسوی چون “یک بلیط برای بهشت”، “تولدت مبارک دن کیشوت”، “اسب‌های آسمان خاکستر می‌بارند”، “انتهای آسمان کجاست” و “درجست و جوی تاریخ تولد و انقراض ماموت ها” در ایران ، فرانسه و دیگر کشورها روی صحنه رفته است که نمایش “انتهای آسمان کجاست” جزو نمایش‌های برگزیده یونسکو در سال ۲۰۰۸-۲۰۰۹ معرفی شد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.