نشست خبری کنگره ملی شهدای جهاد علمی برگزار شد

اولین نشست خبری کنگره ملی شهدای جهاد علمی با هدف ترویج و پاسداشت جهاد علمی امروز در دانشکده حقوق وعلوم سیاسی دانشگاه تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگارصنفی آموزشی باشگاه خبرنگاران حاضر درمحل :دراولین نشست خبری کنگره ملی شهدای جهاد علمی سهراب صلاحی رئیس کنگره گفت: امروزه درعرصه جهاد علمی هستیم و قبل از آن ملت بزرگ ایران جهاد بزرگ سیاسی را پشت سر گذاشت.

وی در ادامه افزود: امروز با تلاش و زحمات و کار شبانه روزی از سوی نخبگان و دانشمندان این ملت و مدیریت مقام معظم رهبری کشورمان علیرغم خواست همه قدرت های جهان وارد باشگاه جهانی هسته ای شده است و وظیفه نخبگان این کشور ادامه راه شهدای هسته ای است زیرا این شهدای هسته ای کسانی نبودند که در دانشگاه های آمریکا و اروپا به نوآوری پیشرفته دسترسی یابند.

صالحی در ادامه خاطر نشان کرد: ۶۰-۵۰سال آینده انرژی فسیلی پایان می یابد و آنچه می تواند حوزه های گوناگونی علمی کشور را با کنده اند انرژی هسته ای و دانش های نو است.

وی با بیان اینکه کشور ایران هم اکنون دارای انرژی هسته ای است و هیچ قدرتی توانایی جلوگیری از آن را داشته افزود: با برگزاری کنگره ی شهدای جهاد علمی به منظور بزرگداشت دانشمندان شهید رضایی نژاد، احمدی روشن، مجید شهریاری، مسعود علیمحمدی و تهرانی مقدم برگزار می شود.

وی تصریح کرد: ۵ کتاب شهدای جهاد علمی نیز آماده شد و بزودی چاپ می شود./ع۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.