نصرتی: جلالی خوب نتیجه گرفته و تحت فشار نیست/ دنبال مقصر گل‌ها نباشید

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – محمد نصرتی مدافع میانی تراکتورسازی تبریز معتقد است که این تیم در بازی های خانگی باید در دقایق ابتدایی به گل برسد تا دچار مشکل نشود.

نصرتی در گفت و گو با خبرگزاری خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که چرا تراکتور در بازی های خانگی امتیاز از دست می دهد گفت: «تیم هایی که در تبریز جلوی ما قرار می گیرند فشرده بازی می کنند و بیشتر در یک سوم دفاعی خود جمع می‌شوند. این موضوع ما را دچار مشکل می کند ولی در بازی های آینده مطمئنا روی این مشکل کار خواهیم کرد و شرایط بهتر می گردد.»
او در پاسخ به این سوال که قبول داری مجید جلالی دوباره با این تساوی خانگی تحت فشار قرار گرفته است تاکید کرد: «خیر، جلالی خوب نتیجه گرفته و تحت فشار نیست. ما هدف گذاری کردیم که برای قهرمانی از هر ۲ بازی ۴ امتیاز بگیریم و الان هم از هدف خودمان فقط دو امتیاز عقب هستیم و این در هفته های آینده قابل جبران است. ما فقط در تبریز باید در ۱۵ دقیقه ابتدایی به گل برسیم تا دچار مشکلات متعدد نشویم.»
نصرتی در خصوص گل اول ملوان که بعضی می گویند با اشتباه او و حامد لک به ثمر رسید افزود:«دنبال مقصر گل های ملوان نباشد و وقتی یک تیم گل می خورد همه مقصر می باشند و وقتی هم گل می زنیم همه نقش دارند.مهم این است که در بازی های آینده اشتباهات را کمتر کنیم و بهتر نتیجه بگیریم.»
مدافع تراکتور در مورد بازی های خوب علی کریمی در چند هفته اخیر و انگیزه ای که او دارد گفت:«کریمی در تمرینات بسیار خوب تمرکز دارد به همین سبب موفق است. اینجا خبری از حاشیه نیست که تمرکز کریمی به هم بخورد و او در تمرینات بسیار خوب کار می کند.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.