همایش مدیران مجموعه های ورزشی و بسیجیان سازمان ورزش شهرداری

به همت معاونت فنی اجرایی و پایگاه شهدای ورزشکار سازمان ورزش برگزار شد؛

خبرگزاری آریا- همایش مدیران مجموعه های ورزشی و بسیجیان سازمان ورزش شهرداری تهران، به همت معاونت فنی اجرایی و پایگاه شهدای ورزشکار این سازمان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی آریا، در ابتدای این همایش مهرداد شریف کاظمی معاون فنی اجرایی سازمان ورزش شهرداری ضمن خیرمقدم به مدیران مجموعه های ورزشی الزهرا(س)، مجموعه های آبی و … پیرامون موضوعات قابل ارائه در این همایش سخن گفت.

شریف کاظمی در ابتدا به بیان برخی اقدامات انجام شده از سوی معاونت متبوعش پرداخت و گفت: تاکنون سعی کرده ایم تا اولویت های سازمان ورزش در مجموعه های ورزشی را جامه عمل بپوشانیم. بر این اساس اعمال نظارت های نامحسوس در بخش های مختلف از جمله مدیریت، ایمنی و بهداشت، تعیین کار گروههایی به تناسب هر مجموعه، اخذ مجوز برای ۹۸ مجموعه ورزشی، درجه بندی مجموعه های تحت پوشش شهرداری، برگزاری کارگاههای آموزشی در بخشهای مختلف از جمله فنون تاسیساتی، فرهنگی، ورزشی،عقیدتی و … تنها بخشی از اقداماتی است که معاونت فنی اجرایی سازمان ورزش شهرداری تهران در سال ۹۰ بدان اهتمام ورزیده است.

وی در ادامه از اراده این معاونت در تشکیل بانک اطلاعاتی سخن گفت و افزود: درصدد هستیم تا در گام اول اطلاعات کامل و جامعی از مربیان، ناجیان و دیگر پرسنل مجموعه ها و همچنین اطلاعات فنی تاسیساتی را در بانک اطلاعاتی جامعی گرد هم آوریم.

تامین نیازمندی های مجموعه ها، اولویت سازمان ورزش

این همایش با اظهارات گودرزی معاون مالی اداری سازمان ورزش ادامه یافت.

وی با اشاره به گزارش عملکرد این معاونت در سال ۸۹ و اخذ حساب پاک (Clean) از حسابرسان مستقل سازمان و شورای اسلامی شهر تهران اظهار امیدواری کرد که این اتفاق فرخنده به هنگام حسابرسی سال ۹۰ – که احتمالا تا پایان خردادماه سال جاری انجام می پذیرد- بار دیگر تکرار شود.

گودرزی گفت: تامین تمام نیازمندیهای مجموعه ها از جمله مجهز نمودن آنها به ابزارآلات جدید و مطمئن ورزشی طی دو مرحله (۶ماهه اول و ۶ماهه دوم سال جاری) در دستور کار این معاونت قرار گرفته است.

معاون مالی اداری سازمان ورزش شهرداری تهران تعمیر، تجهیز و نگهداری مجموعه های ورزشی را راهکاری مناسب برای جذب مشتری و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تهرانی برشمرد.

گودرزی با ارائه آماری، مدیران مجموعه های ورزشی را در جریان آخرین دستاوردهای کمیسیون نیروی انسانی این معاونت مبنی بر ارتقای حقوق پرسنل مجموعه های ورزشی قرار داد.

این نشست با اظهارات حجت الاسلام واعظ موسوی پیرامون موضوعاتی از جمله حجاب و عفاف و راههای تحکیم بنیان خانواده ادامه یافت.

همایش مذکور با نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات ۴ تن از مدیران مجموعه های ورزشی پیگیری شد.

در این راستا سراج مدیر مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم، خسروی پویا مدیر مجموعه الزهرا(س) ۴۲، صفایی مدیرالزهرا(س)۶۸ و پیروزفر مدیر مجموعه استقلال به بیان نقطه نظرات خویش پرداختند.

یک میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز مجموعه های ورزشی

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران ضمن عرض تسلیت به مناسبت سالروز رحلت حضرت زینب (سلام الله علیها) از برگزارکنندگان این همایش تشکر کرد و گفت: بدون شک مجموعه های ورزشی پتانسیل عظیمی هستند که از گذر آنها می توان به توسعه ورزش همگانی که رسالت اصلی سازمان ورزش شهرداری تهران است، نائل آمد.

وی ضمن قدردانی از تلاشهای معاونین و مدیران سازمان ورزش شهرداری تهران، اظهار داشت: ارتقای سطح دانش مدیران مجموعه های ورزشی راهکاری است که بدون شک به جذب حداکثری شهروندان در عرصه ورزش همگانی و ورود آنها به مجموعه های ورزشی می انجامد. در این راستا معاونین سازمان نیز توان خود را برای ارائه امکانات مطلوب به مدیران نظیر ایجاد امنیت شغلی، ارتقای حقوق پرسنلی و … به کار بسته اند.

آقامیر با بیان این که توسعه ورزش نیاز به خلاقیت و فکرهای نو دارد، تصریح کرد: بدون شک بیشترین مخاطبین ما در بخش ورزش همگانی، مراجعین مجموعه های ورزشی هستند. حضور ورزشکاران مجموعه ها در المپیاد ورزش محلات نشان از ظرفیت بالای این اماکن دارد. افزایش سطح تعامل مجموعه ها با مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران می تواند به بهره گیری از این ظرفیت ها کمک کند.

رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران به مقوله استعدادیابی نیز اشاره کرد و گفت: ورزش ما به لحاظ رویکرد جوانگرائی، فقیر است. علی رغم توجهات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به ظرفیت های جوانان اما هنوز هم در بحث ساماندهی این قشر دچار اشکالات جدی هستیم. استعدادیابی در میان ورزشکاران حاضر در مجموعه های ورزشی تحت پوشش سازمان ورزش شهرداری تهران، آینده ورزش کشور را نیز تامین می کند.

وی در ادامه افزود: بهره گیری از راهکارهای مختلف نظیر ارائه تخفیفات ویژه به افراد مستعد و تشویق و ترغیب آنها به امر ورزش می تواند به استعدادیابی و هدایت آنها در مسیر ورزش قهرمانی بیانجامد.

آقامیر تصریح کرد: فعال شدن خانه های ورزش محلات و ارتقای سطح تعامل این خانه ها با مجموعه های ورزشی، تخصیص اعتبارات لازم برای تجهیز مجموعه ها که در سال جاری مبلغی معادل یک میلیارد تومان را به خود اختصاص می دهد، ساماندهی مربیان و … از اولویت های سازمان ورزش در سال ۹۱ به شمار می رود. بر این اساس انتظار داریم تا مدیران مجموعه ها نیز همگام با معاونین و مدیران سازمان در پیشبرد اهداف عالی ورزش همگانی بیش از گذشته بکوشند.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.