وسام الحسن در بیروت کشته نشده است!

عبدالله آلبوغبیش در یادداشتی با عنوان از سیاست تا امنیت در لبنان نوشته است: موضوع دیگری که در همین دو روز مطرح شد و در رسانه های رسمی انعکاسی نداشت، کشته شدن وسام الحسن به همراه عقاب صقر در مرز میان ترکیه و سوریه است. بنا به این خبر، وسام سه روز پیش از ترور، در مرز سوریه کشته شده و عقاب صقر هم زخمی شده و روز جمعه برای بهره برداری سیاسی گروهی مشخص در لبنان، جسد وی در ماشینی در الاشرفیه بیروت به هوا رفته تا بهترین استفاده از وی بشود.
به گزارش خبرآنلاین عقاب صقر چهره کمتر شناخته شده در رسانه های ایرانی دستیار ارشد الحسن بوده و مسئول توزیع پول های ارسالی از قطر و عربستان در میان مخالفان مسلح، تروریست ها و مزدورانی که در کنار یکدیگر در سوریه می جنگند بوده است. از سوی دیگر وب سایت المانیتور که مسائل خاورمیانه را رصد می کند نیز ساعاتی پس از انفجار بیروت در گزارشی نوشت که حتی نزدیکترین افراد به وسام الحسن از حضور او در بیروت خبر نداشته اند و او خارج از کشور بوده و گویا ساعاتی پس از ورود به بیروت مورد سوء قصد قرار گرفته است.
با این همه نویسنده یادداشت می نویسد این خبر تا کنون به صورت رسمی از سوی جریان یا گروهی تایید نشده و رسانه های کثیر الانتشار نیز به آن نپرداخته اند.

۴۹۴۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.