وکیل دادگستری آبادان در جلوی انظار عمومی به قتل رسید

کدخبر: ۶۷۷۲۹

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر – ۰۳:۱۴

print نسخه چاپی

send ارسال به دوستان

وکیل دادگستری آبادان در جلوی انظار عمومی به قتل رسید

شخصی جلوی چشمان مردم در بازار «جمهوری» آبادان توسط یک فرد ناشناس به قتل رسید.
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، یکی از وکلای دادگستری در شهر آبادان در بازار جمهوری این شهر در جلوی چشمان حیران مردم با ضربه چاقو و سلاح یک فرد ناشناس به قتل رسید.
این وکیل دادگستری فرهاد اسماعیلی نام داشت.
قاتل بعد از ارتکاب جرم بلافاصله توسط پلیس دستگیر شد.
هنوز از علت قتل وکیل دادگستری گزارشی منتشر نشده است.
دادستان عمومی و انقلاب آبادان گفت:بنا به اظهارات متهم، دلیل اصلی قتل وکیل آبادانی شکست در پرونده اش بوده است.
علی اصغر مهرنیا اظهار کرد: حوالی ساعت ۹ شب گذشته، فرهاد اسماعیلی، وکیل پایه یک دادگستری آبادان با خروج از محل کار خود در بازار جمهوری این شهر در جلوی چشمان حیران مردم با ضربه چاقو و سلاح شخصی با نام الف.ب به قتل رسید.
وی افزود: فرد متهم با شلیک شش گلوله که چهار تای آن به مقتول اصابت کرد و موجب کشته شدن وکیل دادگستری و مصدوم شدن یک عابر پیاده مرد شد.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبادان افزود: براساس اظهارات اولیه متهم که خود شخصا از او بازجویی کردم، پرونده ای از وی در دست وکیل بوده که به دلیل عدم عملکرد خوب با شکست مواجه شده که همین امر انگیزه ارتکاب قتل را در ذهنش ایجاد کرده است.
وی با بیان اینکه پرونده متهم مربوط به جعل بوده است، گفت: پرونده جعل متهم در دادسرای شعبه دو دادگستری جدید این شهرستان همچنان در حال جریان است.
مهرنیا با بیان اینکه بنا به اظهارات متهم، او و خانواده اش ساکن آمریکا هستند و تنها برای پیگیری پرونده اش در ا ین شهر حاضر شده است، خاطرنشان کرد: متهم سلاح را از شیراز تهیه و در هتل پارس این شهرستان اقامت داشته است.
وی با اشاره به اینکه مقتول بین ۳۵ تا ۴۰ سال و متهم ۶۱ ساله است، گفت: با توجه به فضایی که در بازار این منطقه و جلوی چشمان مردم صورت گرفته است خواستار شده ایم که دادگاه کیفری استان در همین جا تشکیل و هرچه سریع تر نسبت به اجرای حکم اقدام شود.

شماره پیامک: ۳۰۰۰۱۵۰۵۹۸

Bookmark and Share


۵۹۸٫ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.