پوشش بخشی از خطوط لوله منطقه تهران تعویض شد

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت – ۱۲:۵۱:۳۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- با تلاش واحد مهندسی خوردگی منطقه تهران، ۱۸۶ متر تعویض پوشش خطوط لوله ۲۴ اینچ اصفهان – ری، ۱۸ اینچ ری – قزوین، ۲۲ اینچ ری – شاهرود و ۱۶ اینچ ری – ساری انجام شد.
به گزارش سرویس اقتصادی آریا،  رئیس واحد مهندسی خوردگی منطقه در این باره گفت: این عملیات به منظور افزایش ضریب ایمنی خطوط و ترمیم خوردگی روی خطوط انجام شده است.
حسینی خو درباره جزئیات این عملیات گفت: با استفاده از مگنت‌های موجود در مسیر خطوط لوله ۲۴ اینچ اصفهان – ری، ۱۸ اینچ ری -قزوین، ۲۲ اینچ ری – شاهرود و ۱۶ اینچ ری – ساری، محل خوردگی شناسایی و عملیات خاک برداری و تعمیرات خوردگی انجام و پس از خاک ریزی، مسیر خطوط به حالت اولیه آماده شد.
بر پایه این گزارش، این عملیات در کوتاه ترین زمان و با تلاش کارکنان واحدهای مهندسی خوردگی، تعمیرات خط، نقلیه و اچ اس یی منطقه تهران صورت گرفته است.
خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران، یکی از مناطق یازده گانه شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران است که مرکز آن در جنوب تهران و در شرق پالایشگاه تهران قرار دارد.
این منطقه یکی از گسترده ترین و مهم ترین مناطق خطوط لوله و گستره فعالیت آن سوخت رسانی به استان های تهران، سمنان، قزوین، گیلان، مازندران و زنجان است.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۰۱۲۵۱۳۴۱۵۶


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.