چهارمین همایش سالانه مدیران دیوان محاسبات کشور آغاز شد

۱۳م اسفند ،

چهارمین همایش سالانه مدیران دیوان محاسبات کشور از صبح امروز در محل دیوان محاسبات کشور آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، چهارمین همایش سالانه مدیران دیوان محاسبات کشور صبح امروز (۱۳ اسفند ماه) به مدت دو روز در محل دیوان محاسبات کشور آغاز به کار کرد.

در این همایش سراسری علاوه بر معاونین، مستشاران، حسابرسان کل، مدیران کل ستادی و مدیران کل استان‌ها، جمعی از اعضا و روسای کمیسیون‌های تخصصی ذی‌ربط مجلس شورای اسلامی نیز شرکت خواهند کرد.

تحولات اقتصادی و ارتقای گزارش‌های موضوعی با جهت‌گیری تحلیلی، آسیب‌شناسی فرآیند رسیدگی، تدوین روش‌های اقدامات پیشگیرانه، سامانه نظارت الکترونیک و برنامه‌ریزی برای سایر اقدامات نظارتی در سال ۹۲ در قالب ۸ کارگروه تخصصی در این همایش، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، همچنین ارزیابی عملکرد و میزان تحقق مصوبات همایش سال قبل و نیز تصویب چارچوب و محورهای برنامه‌های کاری آینده از دستورهای کاری این همایش خواهد بود.

شایان ذکر است؛ سخنرانان افتتاحیه این همایش “حجت‌الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم” رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس و همچنین “رحیمی” دادستان دیوان محاسبات کشور می باشند.

همچنین “حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد” نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و “رحمانی” فضلی رئیس کل دیوان محاسبات کشور از سخنرانان اختتامیه این همایش در روز دوشنبه (۱۴ اسفند) خواهند بود.

انتهای پیام/ش


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.